چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: رویکرد ملی‌سازی و و اشراف بر فناوری‌های مدرن سایبری صرفا در ایران اتفاق نیفتاده است در حالی که کشورهای اروپایی در این مسیر حرکت می‌کنند.

جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 249 زندانی جرائم غیر عمد در هفت ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته وحدت 1399 بیانیه ای صادر کرد.

یک تحلیلگر مسائل بین المللی درباره آخرین تحولات مناقشه قره باغ گفت: مساله قره باغ را نمی توان از راه نظامی حل کرد و باید از طریق مذاکره و توافق اقدام کرد.

در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری ویروس کرونا، رئیس جمهوری در تماس تلفنی با وی، برای او آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی‌ها فشار حداکثری را برای ایران اعمال کردند که اگر ملتی مانند ایران نبود، نمی‌توانست با این فشارها مقاومت کند.

حمیدرضا آصفی گفت: به نظر می رسد به لحاظ ماهوی تفاوتی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد و تفاوت بارز بین این دو شخصیت در روش‌ها و ادبیات آنها است. برای مثال ترامپ از طریق اعمال فشار حداکثری و بایدن از طریق اجماع بین المللی می‌خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشانند.

سخنگوی قوه قضاییه جزییات بازداشت 28 کارمند دستگاه قضا و 19 وکیل به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده را تشریح کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه از پیام تبریک وزارت امور خارجه کشورمان به مناسبت روز جمهوری این کشور قدردانی کرد.

وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری بیش از 15 نفر از اعضای اصلی باند کلاهبرداری سازمان یافته تهیه چک‌های بانکی و جعل اسناد در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف زیرساخت‌های اعتقادی مردم است گفت: دشمن در تلاش است با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی غیربومی اقدام به سیاه‌نمایی و تضعیف اعتقادات ملت کند.

حزب موتلفه اسلامی در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیام رحمت و مهربانی در بیانه ای اظهارات نابخردانه مکرون را محکوم کرد.

رئیس جمهور آذربایجان در دیدار با سید عباس عراقچی اظهاراتی را درباره روابط دوجانبه با ایران و درگیری آذربایجان با ارمنستان مطرح کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر مربوط به تصادف دو تن از اعضای این کمیسیون در چابهار را تکذیب کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران به پیشنهاد تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو واکنش نشان داد.