پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت و گویی به بازرسی اخیر اعلام شده در ایران اشاره کرد.

دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس گفت: جلسه مشترک مجلس با دولت برای تامین منابع طرح‌های حمایت معیشتی و تامین سبد کالا هم اکنون در حال برگزاری است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر حمید ابوطالبی، از درگاه خداوند رحمان برای آن سفر کرده، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش مسالت کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خباثت‌های سردمداران بی‌خرد کشور فرانسه نشانگر دشمنی‌شان با تمامی ادیان آسمانی است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادعا کرد، با وجود اینکه ایران یک "بازیگر بد" است، اما در اتهامات مطرح شده از سوی مقامهای ارشد اطلاعاتی آمریکا مبنی بر تلاش مسکو و تهران برای مداخله در انتخابات 2020 آمریکا، روسیه شرور واقعی است.

سفیر اتریش در ایران گفت: اتریش و مقامات ارشد اتریشی همواره اولین مقاماتی بودند که پس از تحولات بزرگ در ایران به این کشور سفر کردند و به تعبیری "گشاینده درها" بودند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با قدردانی از حمایت اخیر مقام معظم رهبری از دولت، فرمایشات ایشان را فصل‌الخطاب دولت و همه‌گروه‌های سیاسی دانست.

مقام معظم رهبری در سخنان روز شنبه (3 آبان) در حضور اعضای ستاد مقابله با کرونا به راهکاری‌هایی باعث کاهش هرچه سریع‌تر در روند شیوع کرونا می‌شود اشاره کردند و مردم و مسئولین را به انجام این راهکارها موظف کردند که در اینفوگرافیک به این راهکارها اشاره شده است.

وزارت امورخارجه اعلام کرد: اشغالگران باید به بازداشت‌های خودسرانه پایان دهند و صدها فلسطینی را که ناعادلانه بازداشت شده‌اند، آزاد کنند.

رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت تیپ 164 متحرک هجومی پیرانشهر در مناطق مرزی شمال غرب کشور برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ارتش، رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش به صورت تک شبانه و روزانه با هدف نمایش اقتدار و آمادگی رزمی و ارتقای تحرک در منطقه عمومی شمال غرب با موفقیت برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که طرح تامین کالاهای اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ضرر کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که برنامه ریزی دولت برای کنترل این بیماری و تلاش و توجه مردم به تدابیر اندیشیده شده هر دو در کنار هم می تواند در کنترل این بیماری موثر واقع شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی در گذشت امیر سرتیپ مصوری رئیس اسبق مرکز پژوهش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش را تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به این که نیروی انتظامی درگاه اعتماد به نظام است، گفت: امروز نیروی انتظامی ما به درجه بالایی از کفایت و رشد رسیده است.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اکنون زمان جنگ و دعواهای سیاسی نیست، گفت: هر شخصی در این راستا قدم بردارد و به دنبال اختلاف، تنش و انتقام گیری باشد برخلاف منافع مردم و کشور اقدام کرده است.

رؤسای صنوف و مجامع حرفه ای کشور بعد از ظهر امروز (شنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.