پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) از اجرای طرح یاوران مهدی برای کمک به آزمایش بیماران مشکوک کرونایی و ضدعفونی اماکن عمومی خبر داد.

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: توزیع نهاده‌های دامی، کود و بذر به یک موضوع جدی در کشور تبدیل شده و کشاورزان دیگر راه پس و پیش ندارند. برخی ارکان دولت در بروز این اتفاق مقصر و برخی حتی توان نظارت و اجرا هم ندارند.

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از کیفیت و کمیت آب شرب خوزستان انتقاد کرد و گفت: خوزستان بین رودهای پرآب مشکل آب شرب دارد.

بر اساس رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، انجام بازرسی مجدد و تحقیق سازمان تامین اجتماعی، در خارج از مهلت 6 ماهه مقرر در مواد 36 و 101 قانون تامین اجتماعی صحیح نیست و اقدام این نهاد در حذف سوابق ایجاد شده برابر مقررات نیست.

نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای اقدام سران کشور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

همایش ملی پدافند غیرعامل در وزارت کشور و با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رهبر را شنیدیم و آن را با جان و دل اطاعت می‌کنیم.

یک اندیشکده استرالیایی در تحلیلی به رویکردهای هر یک از نامزدهای اصلی دو حزب آمریکا نسبت به ایران پس از پیروزی احتمالی هر یک در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور پرداخت.

در پی حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین کنندگان به پیامبر گرامی اسلام (ص)؛ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حمایت رئیس جمهور فرانسه توهین کنندگان به پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم و از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین های اسلامی حمایت کرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت که تکلیف مجلس به دولت برای ارائه بودجه براساس چارچوب کلی اصلاح بودجه می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز را حل کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت بیش از 781 میلیون ریالی "قاچاقچی 167 کیسه برنج" در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رفتار نابخردانه مکرون در اسلام‌ستیزی علنی نشان از خامی او در سیاست دارد.

سوال ملی نمایندگان از وزرای آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و کشاورزی و همچنین تعدادی طرح اعلام وصول شد.

در نشست هفتاد و پنج سالگی سازمان ملل تاکید شد که این سازمان نیازمند اصلاح است.

هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد امامی - تهیه کننده سریال شهرزاد و از متهمان پرونده بانک سرمایه - و سایر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی پیام تسلیت مجمع نمایندگان خراسان رضوی و کرمان به نماینده زرند و کوهبنان را قرائت کرد.