پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

معاون اول رئیس جمهوری درباره سرنوشت دستور وی به رئیس بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه درباره گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا اظهار کرد: گزارش این موضوع می‌آید و نتیجه آن اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب اصلاح قانون بودجه سال 99 و الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون خبر داد.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: در زلزله، طوفان و سیل، تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت رسان مردم باشیم.

نمایندگان ناظر مجلس در هیات حل اختلاف 11 استان انتخاب شدند.

رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به 8 ماه پایانی دولت گفت: اگر این 8 ماه را کارشناسانه کار کنیم می توانیم این سرزمین را 80 سال به جلو ببریم ولی اگر کار نکنیم در تک تک ثانیه های این 8 ماه باقی مانده به پایان دولت حتما فجایع بسیاری اتفاق خواهد افتاد.

وزیر ارتباطات از دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر رایگان شدن دسترسی دانشجویان دانشگاه آزاد به سامانه‌های آموزش مجازی این دانشگاه خبر داد.

نمایندگان ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی 10 استان انتخاب شدند.

نتایج انتخابات ناظران در شورای نظارت بر مدارس و مراکزآموزش غیر دولتی در 10 استان مشخص شد.

ناظران در کمیته هماهنگی اشتغال در 11 استان مشخص شدند.

نتایج انتخب ناظران در شواری معادن 10 استان مشخص شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مجلس جایگاه بالایی دارد و مورد احترام است و دولت با مجلس تعامل می‌کند، اما تعدادی از نمایندگان به جای قانونگذاری وارد مسائل حاشیه‌ای شدند و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

نماینده مردم چالدران و ماکو در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز مخالفت خود با مسئله استیضاح رئیس جمهور گفت: نباید به رئیس جمهور بهانه بدهیم که بگوید نگذاشتند کار کنم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس هیچ اطلاعی از قرارداد با چین و همچنین تقسیمات دریای خزر ندارد.

حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با بیان اینکه در این اوضاع ممکن است مواردی پیش بیاید که فرد، جناح، حزب یا رسانه‌ای حرفی بزند و حاشیه ایجاد کند، اظهار کرد: «ما دو دست بیشتر نداریم که با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می کنیم؛ بنابراین نباید به جنجال ها و حاشیه ها اعتنا کنیم. مردم هم شرایط را به خوبی می دانند.»

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار در نظر گرفتن امتیازی برای کادر درمانی فعال در دوران کرونا شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خواستار اقدام دولت برای حل مشکلات کشور شد.