پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که نیروی انتظامی برای استقرار و حفظ نظم و امنیت و احساس امنیت با تمام توان در میدان است.

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران از حوزه قضایی شهر قدس بازدید کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد داشت و هدف آمریکا تغییر رفتار ایران است.

رییس سازمان بازرسی‌کل کشور و نائب‌رییس آمبودزمان کشورهای اسلامی در نشست هیأت‌مدیره این انجمن با انتقاد از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران به‌خصوص در حوزه دارو، این مساله را یک اقدام تروریستی قلمداد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی باز هم مدعی شد در صورت پیروزی‌اش در انتخابات 2020 آمریکا، ایران خواستار یک توافق جدید با آمریکا خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وظایف کارکنان نیروی انتظامی تاکید کرد: نمایندگان متوجه اهمیت زحمات نیروی انتظامی هستند.

روحانی با بیان این که مردم می دانند ما در مشکلات هستیم یادآور شد: ما دو دست بیشتر نداریم که با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می کنیم؛ بنابراین نباید به جنجال ها و حاشیه ها اعتنا کنیم. مردم هم شرایط را به خوبی می دانند.

در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99، عملیات مقابله با تهاجم الکترونیک بر روی سامانه‌های پدافندی با موفقیت تمرین شد.

رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل اقتصادی مربوط به روند توزیع و تامین کالاها و تعیین قیمت‌ها و اتخاذ تصمیمات جدیدی برای کنترل بازار در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دستورکار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس و کمیسیون اقتصادی اساسا با قیمت‌گذاری دستوری مخالف هستند، چرا که این رویه جز ایجاد فساد و رانت در کشور سودی دیگر ندارد.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در نشست شورای امنیت در رابطه با وضع کنونی منطقه که به ریاست روسیه برگزار شد ادعاهای بی اساسی علیه ایران مطرح کرد.

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه باید به رسالت خود عمل کند و با رفتارهای غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرشرعی است برخورد کند.

خاورمیانه منطقه‌ایست که از زمان فروپاشی امپراتوری عثمانی دچار وضعیتی پر تلاطم شده و از حدود یک قرن قبل تاکنون حتی یک روز خوش به خود ندیده است. امروز که به خاورمیانه نگاه می‌کنیم ترکیب پیچیده‌ای از رقابت‌های سیاسی درون کشورها و مداخلات خارجی را می‌بینیم که بر جهت‌گیری کنش‌های این منطقه تاثیر می‌گذارند.

هجدهمین دوره کمیسیون مشترک کنسولی ایران و ترکیه به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به زمینه های متعدد همکاری تهران - برلین در بخش های مختلف سیاسی، تجاری و انسان دوستانه، تاکید کرد: آلمان یکی از شرکای سنتی تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بوده و تهران از گسترش همکاری های مشترک استقبال می کند.