پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

فرماندار شهرستان خداآفرین از سقوط یک فروند پهپاد طرف‌های درگیر در جنگ قره باغ در اراضی ملی این شهرستان، خبر داد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد: تقریبا بررسی های تخصصی و کارشناسی طرح جمعیت و تعالی خانواده به پایان رسید.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از حضور وزیر دادگستری در این جلسه خبر داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از درخواست کمیسیون اقتصادی از اقتصاددانان برای کمک و همراهی در جهت حل مشکلات زیرساختی اقتصادی خبر داد.

معاون وزیر خارجه کشورمان از پیگیری برای برگزاری نشست میان خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی و مسئولین قضایی کشور خبر داد.

وزارت نیرو به منظور حل مشکلات ناشی از تبعیت این وزرات از قانون مدیریت خدمات کشوری به ویژه درخصوص موضوع فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق، پیشنهادهایی را جهت سیر مراحل بررسی و تصمیم گیری به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت ارائه نموده است.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از نهایی شدن طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور در جلسه امروز صبح این کمیسیون خبر داد.

امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 با اعلام اینکه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 از فردا آغاز می‌شود، گفت: این رزمایش در منطقه‌ای به وسعت بیش از نیمی از کشور، به صورت مشترک بین ارتش و سپاه با هدایت و کنترل عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی کشور برگزار می‌شود.

دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی با انتقاد از رواج جعل مدرک در میان برخی مسئولان کشور گفت: باید در ادبیات رسانه ای این سوال "مدرکت را از کجا آورده ای" باب شود تا مشخص شود برخی مسئولان بدون حضور در کلاس و امتحان مدارکشان را از کجا آوردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از جریمه پنج میلیارد و 822 میلیون ریالی برای قاچاق کالا خبر داد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون اولویت های کاری کمیسیون در چهار سال پیش رو و تمرکز بر روی تدوین اساسنامه شرکت ملی گاز خبر داد.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه امروز صبح این کمیسیون خبر داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر نیروهای مسلح جهان در مکتبی بودن آن است.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره آسیب شناسی بودجه و لزوم اصلاح ساختار بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان سفر اخیرش به ایران را موفقیت آمیز تلقی کرد.

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت در جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی گرانی‌ها و کنترل بازار خبر داد.