پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - افزایش بستری روزانه تعداد بیماران مبتلا به کووید -19 در بیمارستان‌های بابل طی 48 ساعت گذشته، وضعیت نارنجی این شهرستان را پررنگ‌تر و آن را به وضعیت قرمز نزدیک‌تر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که بازیکنان اصلی در برابر پیکان و نفرات ذخیره به صورت جداگانه کار کردند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد پیامدهای منفی اقدامات زورمدارانه یکجانبه در بهره‌مندی از حقوق بشر، سیاست تحریم‌ها از سوی برخی دولت‌ها را که سبب تشدید فشار بر موضوعات بشردوستانه شده است، به باد انتقاد گرفت و از فقدان همبستگی و همکاری بین المللی برای حل این مساله ابراز تاسف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حمایت از جشنواره فیلم فجر 20 میلیارد و 200 میلیون تومان و حدود 172 میلیارد تومان هم برای حمایت و گسترش سینمای ملی درنظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به نکاتی کاربردی برای رفع اختلالات بویایی کرونا، هشدار داد: خونریزی معده نیز از علائم ابتلا به کروناست؛ در افرادی که خونریزی معده دارند، مدفوع، قیری رنگ می شود.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: رعایت محدودیت‌های کرونایی اخیر از سوی مردم، کاهش ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید 19 را در این استان به همراه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، ضمن تاکید بر اینکه محدودیت های کرونایی در قم متناسب با وضعیت نارنجی در استان اجرا می شود گفت: بر اساس آن ادارات ارائه دهنده خدمات با کاهش حضور کارکنان تا یک سوم و در سایر ادارات با حضور 50 درصد کارکنان ارائه خدمت می‌نمایند.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان گفت: موکب‌های اربعین حسینی آبادان برای کمک به آسیب دیدگان بارندگی اخیر راهی بندرامام خمینی شدند.

خبرگزاری تسنیم

بازی رایانه‌ای "سفیر عشق" با صدای سالار عقیلی به بازار می‌آید! این بازی سی ام آذر ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار رونمایی و منتشر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از روز چهار تا دهم آذرماه پس از 14 هزار و 558 مورد بازرسی از واحدهای تجاری، بازرگانی و خدماتی قم 21 واحد متخلف پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 90 درصد از تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی در حال حاضر به دست جوانان و دانشمندان در داخل کشور تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

یافته‌های جدید نشان می‌دهند انتقال ویروس کرونا در محیط‌های بسته و بدون تهویه مناسب، حتی در فاصله بیش از دو متر از فرد مبتلا هم می‌تواند اتفاق بیفتد. بنابراین ضروری است برای این مکان‌ها تهویه مناسب تدارک دیده شود و مدت حضور افراد به حداقل برسد.

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری ایسنا

براساس لایحه پیشنهادی بودجه 1400 دولت برای نان و خرید تضمینی گندم 22 هزار میلیارد تومان یارانه در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه شرایط شیوع کرونا در اغلب نقاط فارس قرمز است، از ابتلای 1003 مادر باردار طی 9 ماه گذشته به کرونا در فارس خبر داد.