پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اعلام این‌که استان آذربایجان‌شرقی در وضعیت «نارنجی» کرونایی است، گفت: پنج شهرستان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - بیشتر ساعات روز را صرف آموزش های مجازی فرزند معلول ذهنی خود می‌کنیم اما در نهایت باعث تنش، دعوا و کتک کاری در خانه می شود. اینها تنها بخشی از نقل قول هایی از خانواده های دارای فرزند معلول است که در شرایط کرونا زندگی برای آنها سخت تر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع سازمان اوپک می گویند که عربستان بخاطر مخالفت امارات با دیدگاه این کشور برای کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی سرخورده شده است و به همین دلیل از کمیته نظارت مشترک در سازمان کشورهای صادر کننده نفت کنار کشید.

خبرگزاری ایسنا

مستند «آنجا سپیده دم» به کارگردانی محسن جهانی و هاشم مسعودی، تازه ترین اثر مرکز مستند سوره با موضوع کرونا است که در دو بخش مسابقه ملی و ویژه کرونا چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت پذیرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ادامه دار بودن روند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه‌ها و قطارهای شبکه مترو تهران و حومه براساس پروتکل‌های ابلاغی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

کتاب «نیش دارو یا نوشدارو» نوشته نعیمه حسنی گرکانی با نگاهی روانشناختی به موضوع بسته‌بندی داور در روزهای شیوع کرونا منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دیوان عدالت اداری، جلسات هیات عمومی این مرجع تا عادی شدن شرایط کشور به صورت مجازی برگزار می گردد.

خبرگزاری ایسنا

مخالفت دولت با مصوبه مجلس در رابطه با تحریم ها / تاکید مجلس بر رعایت عدالت در افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت / پیگیری بسته حمایت معیشتی را در بودجه 1400 و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت که تاکنون برای 41 متقاضی مسکن محرومین در شهرستان نوشهر پروانه ساخت واحد مسکونی صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با ایراد سخنانی در سمینار دیپلماتیک "اقدامات زورمدارانه یکجانبه در چارچوب کرونا"، جامعه جهانی را به ایجاد اجماع در برابر اقدامات زورمدارانه یکجانبه دعوت کرد.

خبرگزاری ایسنا

تابلو نقاشی اثر «گوستاو کلیمت» هنرمند مشهور اتریشی که پس از چندین دهه در محل سرقت کشف شده بود، بار دیگر در محل سابقش به نمایش درآمد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مسابقات زیبایی اسب خالص ایرانی که قرار بود به میزبانی شهرستان گتوند برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز در این استان در پی اجرای محدودیت‌های آبان و آذر ماه جاری از این وضعیت خارج و نارنجی شد.

خبرگزاری ایسنا

معاونت آموزشی وزارت بهداشت نسبت به ارائه اطلاعات غیر واقعی در فرآیندهای انتقال دانشجو به داخل کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پویش «معلولیت بدون محرومیت» به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت (13آذرماه) با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و کانون معلولان توسط اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری مهر

اهل سفر بودن خوب است ولی خوب‌تر از آن این است که طبیعت را با تمام وجود و به طور مستقیم حس کنی؛ اینکه هوای مطبوع طبیعت به صورتت بخورد، عجیب حال خوب‌کن است.