پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 151 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - فرماندار قزوین گفت: همکاری و همراهی مردم، شرط موفقیت طرح محله محور و خانواده بنیان شهید سلیمانی است که باید مورد توجه شهروندان و دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز تولید آزمایشی اکسیژن مایع در یک واحد صنعتی در بستان آباد گفت: پیش از این ظرفیت تولید اکسیژن مایع در استان 10 تن بود که با بهره برداری از این واحد صنعتی جدید این ظرفیت به 20 تن در روز می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال فیورنتینا که زمان زیادی از حضورش روی نیمکت این تیم نمی‌گذرد، به فهرست مبتلایان به بیماری کرونا در کالچو اضافه شد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر این دوره در نشستی در روز شنبه 15 آذر جزییات جشنواره سی و نهم را اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اقدامات کنترلی و محدود کننده برای کاهش شیوع کرونا در شهرستان الیگودرز مطلوب است.

خبرگزاری مهر

اراک - مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: تاکنون 970 قطعه از لاشه پرندگان که بر اثر ابتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تلف شده‌اند، از تالاب میقان اراک جمع آوری شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس کلانتری 130 نازی آباد از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 300 گرم شیشه که در یک جاروبرقی جاساز شده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتحادیه اروپا روز چهارشنبه پس از صدور مجوز استفاده از واکسن دو شرکت داروسازی فایزر و بایون‌تک در انگلیس، درمورد تایید شتابزده واکسن و رقابت بر سر آن هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کیت‌های تشخیص و تست های آنتی ژن سریع کرونا در تمامی استان‌های کشور توزیع شده است و مشکلی در خصوص تامین این تجهیزات وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی 24 ساعت گذشته منتهی به دوازدهم آذرماه 38 بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری شدند

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که متابولیسم انگل می‌تواند مقاومت آن را در برابر داروهای کنونی افزایش دهد.

خبرگزاری مهر

با تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا بازپرداخت تمامی وام‌هایی که تاکنون به فعالان گردشگری پرداخت شده است، تا پایان سال 99 امهال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: از نیمه دوم آذر تا پایان بهمن ماه، پنج دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی در قالب وبینار برای مدیران و روانشناسان شاغل در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده و همچنین دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط در سمن‌ها برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ادامه دار بودن روند ضدعفونی کردن تمامی ایستگاه ها و قطارهای شبکه متروی تهران و حومه براساس پروتکل‌های ابلاغی خبر داد.