پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: یک هزارو500 محتوای آموزشی با رویکرد کیفیت بخشی در مدارس دوره متوسطه این استان تولید شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمان اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را نیازمند همکاری و همرایی افراد و فرهنگسازی در جامعه عنوان کرد و گفت: به طور قطع دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند حقوق افراد دارای معلولیت را اجرایی کنند بلکه این مهم با حضور شهروندان و اصحاب رسانه تحقق می‌یابد.

خبرگزاری مهر

کمیته تولیدکنندگان اتومبیل فرانسه (CCFA) اعلام کرد، فروش اتومبیل در فرانسه در ماه نوامبر تحت تاثیر دومین دور محدودیت‌های قرنطینه‌ای، 27.03 درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا

دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم حقیقت با اعلام تغییر زمان برگزاری جشنواره، جزئیات پخش و اکران آثار این دوره را در سامانه‌های اینترنتی توضیح داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان مرکزی به واسطه وجود ظرفیت های بسیار، دارایی های فراوانی در اختیار دارد که باید در قالب ثروت به بهره برداری برسند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - برخی راه‌های انتقال ویروس اچ آی وی که در فرهنگ و هنجارهای جامعه ما مورد پسند نیست باعث شده تا آشکار کردن آن برای مبتلایان به ایدز در دهه‌های اخیر تابو شود و به پنهان کاری متوسل شوند طوریکه این بیماری همچون آتش زیر خاکستر هر لحظه شعله ور شود و عده‌ای را به کام خود بشکاند.

خبرگزاری مهر

هیئت وزیران حق امتیاز صدور پروانه فعالیت کارور (اپراتور) ماهواره‌ای مخابراتی در سال 1399 را تعیین کرد.

خبرگزاری مهر

فتح اللهی، رییس پژوهشکده مطالعات سیاسی، بین‌المللی و حقوقی گفت: تهدید کرونا، فرصتی برای تأملات دینی و تجربیات جدیدتر دینی است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مهم‌ترین فلسفه آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا خانه‌نشین کردن کودکان و نوجوانان برای مهار بیماری کووید -19 بوده است، فلسفه‌ای که این روزها با با مشاهده دانش‌آموزان رها شده در کوچه پس کوچه‌های شهرها و روستاها و اماکن عمومی مازندران به صورت جدی زیر علامت سئوال قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: در بحث پتروشیمی فجر کرمان مقرر شد که فاز نخست این پروژه آغاز شود و مشکل آب را صنعت و معدن حل کند و بحث تامین مالی با واگذاری 60 درصد سهام انجام گیرد.

خبرگزاری ایسنا

در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری، حق امتیاز صدور پروانه فعالیت کارور (اپراتور) ماهواره ای مخابراتی در سال 1399 تعیین شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - سرپرست اداره کل گمرک بازرگان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 448 پرونده قضایی مربوط به قاچاق در این گمرک تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 53 درصد کمتر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: به منظور فرهنگ سازی و مقابله با بیماری کرونا، پویش فرهنگی «سفر، سلامت» در مترو تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: وزارت اطلاعات اشخاص مرتبط با ترور شهید فخری‌زاده را شناسایی کرده و همه ابعاد در حال بررسی است و زمانی که قطعی شود، واکنش متقابل طراحی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات والیبال خوزستان گفت: شیوع کرونا در خوزستان موجب شد تا به سمت والیبال ساحلی روی آورده و فعالیت خود را در این زمینه دنبال کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - طرح حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا از صبح امروز در بندرعباس آغاز شد و تا رسیدن به این برنامه ادامه می‌یابد.