پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: تعطیلی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران که با مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه اول آذرماه آغاز شده بود یک هفته دیگر تعطیل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد که اولین مرحله از واکسیناسیون کرونا در این کشور، احتمالا از اواخر دسامبر و یا از اوایل ژانویه با الویت گروه های حساس و دومین مرحله واکسیناسیون عمومی در سطح گسترده تری احتمالا از فصل بهار آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - «موسسه خدمات بهداشتی و امنیتی بین‌المللی» (International SOS) مستقر در سنگاپور، کشور عراق را در لیست خطرناکترین مناطق جهان قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیوند عضو از اعضای افراد فوت شده بر اثر کرونا ممکن نیست. در هیچ جا انجام نمی شود و این ادعاهای کذب بیشتر به فکاهی شبیه است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جهاد دانشگاهی سازمان علوم پزشکی تهران گفت: از طریق ارتباط با مراکز فناور و بهره‌مندی از تجارب و ظرفیت‌های علمی بین‌المللی، شبکه‌ای منسجم و همکار برای درمان زخم و فناوری‌های مرتبط ترمیم بافت ایجاد کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی گفت: از الگوی سیستم آموزش فراگیر که در برخی نقاط دنیا در حال ترویج است و افراد کم‌توان در مدارس و باشگاه‌های ورزشی کنار افراد عادی جامعه‌، به تحصیل یا فراگیری مهارت‌های ورزشی می پردازند، در کشور استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شمیرانات با اعلام پلمب 4 واحد صنفی دیگر و تذکر به 12 درصد از اصناف، گفت: از اول آذرماه تاکنون 16 واحد صنفی متخلف از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان پلمب شدند.

خبرگزاری ایسنا

تقدیم لایحه بودجه سال 1400 به مجلس / تاکید نمایندگان بر رعایت عدالت در افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت / تکلیف دولت به ثبت معاملات در سامانه ستاد / فرصت دو ماهه برای توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و... از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) دوازدهم آذرماه 1399 مجلس هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته، هزار و 85 دستگاه خودرو غیربومی در اجرای محدودیتهای کرونایی از جاده‌های این استان برگردانده شدند.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - گروه جهادی قمر بنی هاشم دزفول زیر نظر گروه جهادی شهدای مدافع حرم، برای دومین بار به کمک کارکنان و کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول در مبارزه با ویروس کرونا شتافتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جلسه صبح امروز - چهارشنبه - هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره‌ای مخابراتی در سال 1399 به مبلغ 90 میلیارد ریال تعیین شد.

خبرگزاری ایسنا

وزارت بهداشت پیرو انتشار خبری با عنوان "علت مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت چه بود؟"، در پاسخی عنوان کرد: در پی این اتفاق کمیته بررسی علل مرگ و میرهای ناخواسته با حضور پزشکان متخصص بیمارستان، جراح اعصاب متخصصان بیهوشی، جراح عمومی، ریاست بیمارستان، مدیریت بیمارستان و متخصص قلب برگزار شد که شواهدی دال بر قصور پزشکی محرز نشد.

خبرگزاری تسنیم

محدودیت فعالیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران که با مصوبه ستاد ملی کرونا از اول آذر آغاز شده بود، در هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - آمار فوت مبتلایان به کرونا در استان اردبیل بعد از 2 هفته، تک رقمی شده به طوری که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر از افراد بستری مبتلا به کووید.19 در این استان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

با وجود مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری بانکها از اجرای آن سر باز می‌زنند!

خبرگزاری ایسنا

پلیس بین الملل هشدار داد که ممکن است واکسن بیماری کووید -19 مورد هدف باندهای تبهکار قرار گیرد.