پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

بررسی لایحه بودجه 1400 نشان می دهد که دولت برای سال آینده برنامه ای جهت حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی همواره از دو عنصر علم و دانش و تلاش جهادی برای حل مشکلات و نیازهای امروز و آینده جامعه به‌صورت دانش‌بنیان بهره برده که این هدف اصلی برای پژوهش در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای است.

خبرگزاری مهر

اراک - مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: وضعیت کیفیت هوای اراک بار دیگر ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: به مناسبت روز جهانی داوطلب، 100 نفر از داوطلبان در پویش اهدای خون به نیازمندان شرکت کردند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه‌ای، امهال حق بیمه سهم کارفرمایی مهر تا اسفند سال 99 کسب و کارهای حوزه گردشگری را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساختار خانواده به عنوان نخستین مامن فرزندان چه نقشی در مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع مخاطرات رفتاری مرتبط با ایدز دارد، پرسشی که روانشناسان درباره آن اظهارنظرهای خوبی ارائه کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

یزد _ ایرنا _ فرماندار خاتم گفت: 2 خیر نیکوکار این شهرستان هفت میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان آیت الله خاتمی این شهرستان کمک کردند.

خبرگزاری مهر

محدودیت فعالیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران که با مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه اول آذرماه آغاز شده بود، در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: مسایل شرعی و بهداشتی در کفن و دفن فوتی‌های کرونا به طور کامل و دقیق رعایت می‌شود و این نتیجه تلاش کارکنان آرامستان هاست.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تکمیل اطلس دانش‌آموزی استان خبر داد و گفت: با تکمیل این اطلس تمامی دانش‌آموزانی که به شبکه شاد و سایر امکانات آموزشی دسترسی ندارند، مشخص شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - یک جوان مهریزی که بر اثر تصادف دچار قطع نخاع شده است با همت و خلاقیت و تلاش مضاعف، نماد امیدآفرینی و منادی پیام "معلولیت، محدودیت نیست" شده است.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی عجب‌شیر با بیان اینکه 42 واحد مرغداری در این شهرستان فعالیت می کنند افزود: سالانه هشت هزار و 646 تن گوشت مرغ در شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

لایحه بودجه سال آینده با افزایش حدود 100 میلیارد تومانی برای دو حوزه سینما و تئاتر (در مجموع) نسبت به سال گذشته تنظیم شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق‌های فکر در اروپا و آمریکا از دوره پیش از انتخابات ایالات متحده موضوع بازگشت دولت «جو بایدن» به توافق هسته‌ای برجام را مطرح می‌کردند، حال پس از مشخص شدن نتایج انتخابات ارزیابی آن‌ها جنبه عملیاتی‌تری پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - شهردار قلعه نو از توابع شهرستان ری گفت: افراد بی‌بضاعت و کم بضاعت با شناسایی و معرفی از سوی گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد و معتمدان شهر حمایت می‌شوند.

خبرگزاری مهر

پروژه «برنامه ریزی، تمهید راهبری و پایش نیل به مرجعیت علمی در علوم پزشکی کشور» عملیاتی شد.