پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: امسال مجوز تاسیس 122 کانون فرهنگی، هنری مساجد را در استان اخذ کردیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: امسال 12 میلیارد و 307 میلیون ریال اعتبار از طرف سازمان آموزش و پرورش استثنایی به آموزش دانش‌آموزان بانیازهای ویژه این استان تخصیص یافته و در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اهتمام جدی همکاران در بخش های تخصصی سازمان بهزیستی معطوف بر رفع مشکلات افراد دارای معلولیت شده و تلاش ها جهت رفع موانع موجود همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وابستگی بودجه به نفت از منظر هزینه‌های جاری در بودجه کم شده، درباره نظام سلامت نیز بودجه توجه ویژه‌ای به بخش کرونا و حوزه سلامت داشته و اقتصاد مقاومتی در تهیه لایحه امسال بسیار پررنگ می‌باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «نیش دارو یا نوشدارو» نوشته نعیمه حسنی گرکانی با نگاهی روانشناختی به موضوع بسته‌بندی داور در روزهای شیوع کرونا منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیمارستان کوثر سمنان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان، یکی از اصلی ترین مراکزدرمانی این استان برای مقابله با کرونا و درمان بیماران است، البته در حال حاضر روند اپیدمی کرونا در استان کاهشی شده، پس از اعمال محدودیت های شدید تردد و تعطیلی مراکز در هفته های اخیر، تمام نقاط قرمز استان به رنگ نارنجی تغییر وضعیت دادند، تا روز سه شنبه 11 آذر تعداد موارد مثبت ابتلا...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای طرح " ناظران سلامت " با مشارکت 180 نفر از جوانان و داوطلبان هلال احمر استان با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال و کاهش فوتی‌های ناشی از این بیماری در سه ماه آینده آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت فرایند رسیدن به اهداف اجرای طرح پزشک خانواده شهری در مازندران را مثبت توصیف کرد و گفت: مصوبه دریافت مبلغی به عنوان حق ویزیت توسط پزشکان خانواده این طرح را دچار خدشه کرد و مختل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره مندی از تسهیلات کرونا (برای کسب و کار های آسیب دیده از این بیماری) در استان هیچ محدودیتی ندارد و بانک ها در امر پرداخت این تسهیلات تسریع کنند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: 5828 تن در مراکز درمانی و در وضعیت شدید این بیماری به سر می برند.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: موضوع اشتغالزایی جامعه معلولان شهرستان اولویت بوده و برنامه‌ریزی هایی در این خصوص انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با اشاره به تشدید نظارت های های کرونایی اعلام کرد که در این زمینه 14 هزارو 300 واحد صنفی متخلف طی ماه جاری در استان اخطار دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی گفت: 2 هزار نفر شهروند مشکوک و 500 بیمار مبتلا به کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی شناسایی و قرنطینه خانگی شدند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - در آستانه روز جهانی معلولان کتاب ناشنوایی که می شنید اثر مرتضی حاتمی نویسنده و روزنامه نگار ادبی ایلام منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

نابینایان در قم هنوز با مشکلات ابتدایی مرتبط با تردد و حقوق اولیه و البته نادیده گرفته شده خود مواجه هستند.