پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

بر اساس لایحه بودجه 1400 درآمد حاصل از افزایش 15 درصد به عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی نسبت به سال جاری 60 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه «نقد سینما» شبکه پنج سیما، این هفته جمعه (14آذر) ساعت 22 به مناسبت ترور، شهید «محسن فخری زاده»، تصویر ترور و جنایات دشمن را واکاوی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود گفت: طرح سلامت شهید سلیمانی در این شهرستان با شتاب مناسبی اجرا می‌شود و مشارکت مردم در اجرای آن قابل تقدیر است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از مجموع یک هزار و 582 نمونه‌گیری انجام شده از افراد مشکوک در 24 ساعت گذشته 616 نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان شناسایی شد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: 37 واحد صنفی متخلف این شهرستان در مدت 12 روز از اجرای طرح محدودیت کرونایی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: کاری که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، امر به معروف و نهی از منکر است و از ارزش بالایی برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور توانبخشی گفت: سکته مغزی مهمترین عامل معلولیت در ایران است و پیش بینی می شود سالانه بین 150 تا 150 هزار نفر در کشور دچار سکته مغزی شوند.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزرات بهداشت با اشاره به افت و خیزهای تامین دارو در کشور تحت تاثیر تحریم های آمریکا، در عین حال از بانک مرکزی خواست تا تامین داروی بیماران و بویژه بیماران خاص را در اولویت بالای تخصیص ارز قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

یزد _ ایرنا - استاندار یزد از ادامه بخشی از محدودیت‌های کرونایی در این استان در هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید گفت: در دوران قرنطینه برای مقابله با بیماری کرونا خدمات دیجیتال بویژه انتشارات در حوزه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه مخاطبان و مسئولان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوه ویروس کرونا و به منظور قطع رنجیره انتقال آن گفت: به منظور شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و جلوگیری از حضور آن‌ها در تجمعات ارائه کارت ملی در محل ورودی ادارات از سوی مراجعه‌کنندگان الزامی است.

خبرگزاری ایسنا

به منظور فرهنگ سازی و مقابله با بیماری کرونا، پویش فرهنگی "سفر، سلامت" در متروی تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابرکوه گفت: عملیات مرمت و بازسازی بخشی از ارگ شهرسب این شهرستان که طی 2 مرحله در دست اجرا قرار گرفته بود، با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: 2 شهر زاهدان و زابل در این استان همچنان قرمز هستند و وضعیت هشدار شهر خاش نیز از قرمز به زرد تغییر پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تدوین سند توسعه رسانه‌ای استان در اولویت برنامه‌های شورای اطلاع رسانی استان قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم کاشمر در مجلس از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.