پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - شرق گلستان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب از مناطق مستعد پرورش ماهیان گرمابی است که هر ساله با آغاز فصل صید، بازار خرید و فروش آن در این منطقه رونق گرفته و رضایت فعالان حوزه آبزی‌پروری را به همراه دارد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر انجمن داروسازان تهران اعلام کرد که گرچه زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوانزا گذشته است، اما تزریق آن برای گروه های در معرض خطر می تواند مفید باشد.

خبرگزاری ایسنا

شرکت هیولت پاکارد اینترپرایز (HPE) دفتر مرکزی خود را از سیلیکون والی به منطقه کم هزینه تر هیوستون تگزاس منتقل می کند.

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: وابستگی بودجه به نفت از منظر هزینه‌های جاری کم شده و در بحث نظام سلامت، بودجه افزایش قابل توجهی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از نامه دولت به شورای نگهبان درباره مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه حمایت از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در راه جهاد علمی در ایام شیوع بیماری کرونا را قرائت کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مسوول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان خوزستان گفت: طرح مشترک حوزه و خادمیاران رضوی در کمک رسانی به بیماران کرونایی در اهواز در سطح بیمارستان های این شهرستان انجام گرفت.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس جمهور مصوبه روز سه شنبه مجلس با عنوان" طرح راهبردی برای کاهش تحریم ها " را به لحاظ قانون اساسی، دخالت در اختیارات شورای عالی امنیت ملی و دخالت در قوه مجریه خواند و از تنظیم نامه دولت به آیت الله جنتی در این مساله خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر اینکه طرح هوشمند مدیریت کرونا با توجه به وضعیت شهرها به لحاظ زرد، نارنجی و قرمز استمرار خواهد داشت از اعمال منع تردد شبانه از روز شنبه در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

رییس جمهوری امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت دلیل حاضر نشدن در جلسه امروز مجلس را مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: دولت با مصوبه دیروز مجلس موافق نیست و آن را برای فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - صبح یازدهمین روز از آخرین ماه پاییز است شهر خالی از هیاهوی همیشگی، انگار خبرها واقعیت داشت بالاخره زور کرونا بر مردم چربید و کامیاران را نیز مانند دیگر شهرهای کشور به یغما برد.

خبرگزاری مهر

شرایط حاد شیوع ویروس کرونا در برخی کشورهای اروپایی تعویق رقابتهای انتخابی المپیک در قاره سبز را در پی داشت.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در شرق کشور با وجود تحریم‌ها ظالمانه و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا امسال در مقایسه با سال گذشته رشد چشمگیر داشته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون، با استفاده از 26 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات کرونایی برای 295 نفر هنرمند در این استان شغل ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا باز هم 2 رقمی شد، گفت: 10 در شبانه روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید 19 جان باختند و شمار فوتی‌های استان به هزار و 277 نفر رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با تأمین مالی برای جذب و به کارگیری 30 هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود.