پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت سه شهر استان شامل شوط و چایپاره در شمال و تکاب در جنوب، طی هفته آینده قرمز است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از عرضه واکسن آنفولانزا سه ظرفیتی در داروخانه‌های منتخب با ثبت کد ملی افراد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه بهداشتی با شیوع کووید 19 در سراسر جهان روی این پاندمی متمرکز شده‌اند و همین امر باعث افزایش نگرانی در مورد بیماران مبتلا به ویروس‌های مرگبار دیگر از جمله اچ آی وی شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با بیان اینکه اعمال محدودیت های 2 هفته ای کرونا با کاهش نسبی میزان ابتلا و مرگ و میر در استان همراه شده است، گفت: انتظار می رود سطح رعایت پروتکل ها بالای 97 درصد همچنان حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های هرمزگان گفت: 19 تبلت به فرزندان محصل زندانیان نیازمند این استان اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - با گذشت 10 ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران و فراگیری آن همراه با قربانیان فراوان هنوز هم نگاه سیاسی یا اقتصادی نسبت به این بلای قرن در جامعه پررنگ است، نگاهی که به اعتقاد کارشناسان یکی از موانع مهم هم‌افزایی و همکاری برای غلبه بر این بیماری محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا اعلام کرد: مدت زمان قرنطینه برای کروناویروس کاهش پیدا می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

انگلستان اولین کشور در دنیاست که واکسن ویروس کرونای Pfizer/ BioNTech را برای استفاده گسترده تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ظفر هفت در سطح استان، گفت: دستگیری 850 مجرم و هنجارشکن و کشف 167 قبضه سلاح جنگی و شکاری از جمله مهمترین نتایج اجرای این طرح بود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه با وجود گذشت 40 هفته از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، ناوگان اتوبوسرانی تهران مثل روز اول و چه بسا، دقیق‌تر و وسیع‌تر از قبل ضد عفونی می‌شود، گفت: آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد، حفظ ایمنی و سلامتی شهروندانی است که برای رفت و آمدهای شهری، اتوبوس انتخاب نخست آنهاست.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از قبولی 311 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنکور سراسری و افزایش 10 درصدی پذیرفته شدگان خبر داد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشجویان متقاضی در زمینه خرید لوازم کمک آموزشی، درمانی، و معیشتی وام می دهد دانشجویان از امروز تا 30 آذر برای ثبت نام فرصت دارند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با بیان اینکه مشکل تولید مرغ در استان وجود ندارد، گفت: اردبیل با تولید بیش از 53 هزار تن گوشت سفید تقریبا 2 برابر نیاز خود به عنوان تولیدکننده و صادر کننده گوشت سفید شناخته شده است.

خبرگزاری ایسنا

محققان الجزایری دریافتند، فلاونول‌هایی که معمولا در بسیاری از گیاهان و سبزی‌ها یافت می‌شوند، درمانی برای بیماری ویروس کرونا هستند.