پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر 36 نماینده به سعید نمکی وزیر بهداشت درباره فروش انسلین وارداتی به صورت آزاد را قرائت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ روزنامه ابتکار در گزارشی نوشت: صحبت درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است. این بازار مدتی شاهد رشد افسارگسیخته قیمت‌ها بود اما حالا آنطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو استارت خورده است.

خبرگزاری ایسنا

برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور به مناسبت روز جهانی معلولان با عنوان «بر بال فرشتگان» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 95 درصد صنوف اراک دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی برای عبور از شرایط سخت کرونایی را رعایت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در عبور از سال سختی که می‌گذرانیم، خبر تلخ تروری دیگر در آبسرد تهران، بر غم‌های پیشین مردم افزود پس از این واقعه ناگوار، گروهی در خارج و داخل مجلس در تلاش بودند تا این ترور محکوم و غیرانسانی را به برجام ربط دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه خیریه محک، بهشت کودکانی است که به رغم محدودیت و معلولیت، توانایی خدادادی خود را نادیده نگرفته و راه موفقیت را یافته اند و با کمک روانشناسان این موسسه، معلولیت جسمی خود را تبدیل به فرصت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیامدهای سنگین همه‌گیری کرونا برای اقتصاد اروپا و بی‌توجهی و اعتراضات مردم به محدودیت‌های کرونایی که موجب تشدید این پیامدها شده، مقامات قاره سبز را در مورد از دست‌دادن قدرت اقتصادی نگران کرده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: امیدواریم از ابتدای سال 1400 بر اساس بودجه این سال پیش برویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شبکه بیماری‌های ویروسی ایران گفت: بررسی‌ها و تحقیقات علمی نشان می‌دهد، ماسک به تنهایی از افراد در مقابل ابتلا به بیماری کرونا محافظت نمی‌کند و به ویژه در فضاهای بسته با وجود استفاده از ماسک، باز هم احتمال ابتلا به این بیماری وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مجموع افراد مبتلا به کرونا در این استان با اضافه شدن 73 مورد جدید طی روز گذشته به 22 هزار 630 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان از 22 تا 25 آذرماه جاری در دو بخش صحنه‌ای و نمایشنامه‌نویسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سیستم دانشگاهی جورجیا مجبور می‌شود بخشی از شهریه دانشجویان را به خودشان بازگرداند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه حمایت نمایندگان از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در راه جهاد علمی در ایام شیوع ویروس کرونا را قرائت کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که 108 بیمار بدحال کووید 19 طی 24 ساعت گذشته به بخش های ویژه بیمارستان های استان انتقال یافتند.

خبرگزاری ایسنا

کمیته برگزاری المپیک توکیو از ورزشکاران مستقر در دهکده ورزشکاران بازی های المپیک به طور مداوم تست کرونا گرفته می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا امسال از 22 آذر تا پنجم دی هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس تعیین شد.