پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام جمعه لواسانات تاکید کرد: در اجرای پویش کمک مومنانه و دست‌گیری از نیازمندان، باید آبرو و شئونات آنان حفظ شود و این موضع از هر چیز دیگری واجب‌تر است.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - روسیه با 589 قربانی جدید در شبانه روز گذشته، رکورد روزانه بیشترین تعداد مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ثبت کرد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: جزییات شهادت، از سوی شورای عالی امنیت ملی به عنوان تنها منبع این امر، در حال بررسی است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور ایتالیا در ایران بر تقویت و افزایش سطح همکاری های پلیسی دو جانبه تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

فرهنگسرای اندیشه با برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی به فعالیتش ادامه می‌دهد. تشویق به کتابخوانی در روزهای قرنطینه و توجه به کودکان بخشی از این فعالیت‌هاست.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از هفته آینده صاحبان واحدهای صنفی گروه های شغلی یک و دو به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند مغازه های خود را باز کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد برای کمک به صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در استان هشت میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان گفت: نفرات برتر رقابت‌های مجازی زورخانه‌ای خوزستان مشخص شدند.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس لایحه بودجه 1400 مالیات بر فروش و مالیات بر مصرف سیگار در سال 1400 نسبت به سال جاری باید حدود 52.2 و 36.6 درصد افزایش یابد و درآمد وزارت صمت از حقوق انحصار و صدور مجوز توزیع محصولات دخانی نیز سه برابر سال جاری پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه «الشرق الاوسط» به نقل از منابع آگاه سیاسی اعلام کرد که «سعد الحریری»، نخست‌وزیر لبنان، تصمیم گرفته در پایان «کنفرانس بین‌المللی کمک به لبنان» که امروز (چهارشنبه) به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد، کابینه خود را تقدیم «میشل عون» کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگرچه یکسالی است ویروس کرونا به هر محفلی راه یافته و سینما نیز از آن مستثنا نیست که از قضا حیاتش به ارتباط با تماشاگر و حضور در سالن‌ها وصل است، هنوز نمی‌توان از مشکلاتی که قبل از کرونا با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، به‌راحتی گذشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: امسال هشت بیمار مبتلا به HIV در استان شناسایی و تحت درمان هستند ولی بدلیل تاخیر در شناسایی، سطح ایمنی بدن آنها بسیار ضعیف است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: این شهرستان در اجرای دقیق محدودیت‌های کرونایی از مناطق موفق استان بوشهر است و میزان رعایت این محدودیت‌ها در گروه‌های شغلی سه و چهار 100 درصد است.

خبرگزاری تسنیم

جوانان جهادگر مسجد ثارالله (ع) خدمات متنوعی را به مردم مناطق محروم منطقه 5 تهران ارائه می‌دهند؛ از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ایمنی تا توزیع اقلام معیشتی.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دفتر آیت الله مصباح یزدی با صدور اطلاعیه ای ضمن رد شایعات و اخبار نادرست پیرامون وضعیت بیماری آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تاکید کرد: مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار، سپهر ایرانیان و پیام زمان که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده و خبرگزاری‌های تسنیم و فارس در این استان مهمترین مطالب روز چهارشنبه 12 آذر خود را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.