پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

«فاطمه عالی» عکاس خبرگزاری مهر می‌گوید که هدفش نشان دادن سختی‌های حاکم بر مبارزه با کرونا است؛ به ویژه آن دسته از سختی‌هایی که بیشتر مردم از آنها بی‌خبرند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از بانک‌های عامل خواست در پرداخت تسهیلات مسکن محرومان استان تسریع کنند.

خبرگزاری ایسنا

پس از این که شکست مذاکرات درباره ادامه محدودیت عرضه فعلی نفت در سال میلادی آینده، شکافهای خطرناک در همبستگی اعضای اوپک پلاس را نمایان ساخت، اوپک و متحدانش بی سروصدا برای حل اختلافات تلاش می کنند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: 102 میلیارد تومان تسهیلات به 10 هزار و 910 پرونده صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این استان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ملایر درباره حضور رییس جمهوری برای ارائه لایحه بودجه 1400، یادآور شد: ماده 82 آیین نامه داخلی مجلس برای ارائه لایحه بودجه فقط به نام دولت اشاره کرده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - سرپرست اداره کل انتقال خون قزوین گفت: آمار اهدای خون بانوان در قزوین امسال افزایش یافته و از میانگین کشوری بالاتر رفته است.

خبرگزاری ایسنا

دومین دوره «جشنواره ملی شعر دانشجویی» با تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های آموزشی و از طریق برگزاری محفل‌ها و کلاس‌های برخط برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته ملی المپیک ایران به صورت حضوری در مجمع سالیانه شورای المپیک آسیا شرکت می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بنیاد مستضعفان از سرمایه‌گذاری 380 میلیارد تومانی برای احداث مسکن خانواده‌های پرمعلول خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری صورت گرفته، 9 هزار و 500 خانه برای خانواده‌های دارای چند معلول تکمیل شده و تا پایان سال نیز سه هزار واحد دیگر آماده تحویل می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قانونگذاری حق مجلس است و ما نباید قبول کنیم در جای دیگری قانونگذاری انجام بگیرد، اجرا هم حق دولت است و مجلس نباید در امور اجرایی دخالت کند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرماندار بدره گفت: محدودیت های جدید اعمال شده و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم روند ابتلا به کرونا در شهرستان بدره را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: 44 هزار و 214 راننده در این شهرستان در اجرای طرح منع تردد از ساعت 21 تا چهار صبح اعمال قانون شدند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان گفت:، 38 سری جهیزیه طی 2 سال گذشته به نوعروسان نیازمند در این شهرستان اهدا شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طرح‌های جامع هوشمند محدودیت‌های کرونایی تا پایان سال تداوم دارد و اگر می‌خواهیم این محدودیت‌ها کم شود باید رعایت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: دستکم پنج هزار بسیجی آموزشهای مرتبط برای مقابله با کرونا را فرا گرفته و بیشتر آنها تاکنون در طرح "مسجد سنگر سلامت" این استان به کار گرفته شدند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پیش از این ما هیچ آزمایشگاهی نداشتیم که از مردم و افرادی که تمایل دارند و یا تیم‌های ورزشی، کارکنان ادارات و افرادی که به شکل دوره‌ای نیاز به تست و گواهی تایید سلامت دارند نمونه‌گیری کند و حالا با تاسیس آزمایشگاه جهاد دانشگاهی امکانی فراهم شده تا یک مرکز با نرخ دولتی داشته باشیم که این امتیاز بزرگی برای مردم عادی و ادارات است.