پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

رئیس پیشین کمیته لیگ کشتی تاکید کرد که به خاطر شیوع کرونا برگزاری لیگ کشتی در فصل جاری ریسک بالایی داشته است.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: افراد مبتلا به اچ آی وی به دلیل ضعف سیستم ایمنی بیشتر در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند.

خبرگزاری ایسنا

معاون بنیاد مستضعفان از سرمایه گذاری 380 میلیارد تومانی این بنیاد برای احداث مسکن خانواده‌های پرمعلول خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی بنیاد مستضعفان، 9500 خانه برای خانواده‌های دارای چند معلول تکمیل شده و تا پایان سال نیز 3 هزار واحد دیگر آماده تحویل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معلولان ذهنی شدید که دارای ضریب هوشی زیر 20 هستند، دارای رشد حرکتی ضعیف هستند، حداقل تکلم را دارد، آموزش‌پذیر نیستند و حداقل مهارتهای برقراری ارتباط را دارند. با توجه به شرایط ویژه این معلولان، خانواده‌ها توانایی نگهداری آنها را ندارند و در مراکز خاص و شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

خبرگزاری مهر

دولت روسیه نیز مانند دیگر کشورهای جهان برای مقابله با شیوع کرونا و پیامدهای فرهنگی آن و همچنین جلوگیری از افسردگی جمعی راهکارهایی را اجرایی کرده که می‌توان از تجربیات ناشی از آن‌ها بهره برد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - محدودیت‌های جامع و هوشمند کرونایی در مازندران در حالی به روزهای پایانی 2 هفته‌ای نزدیک شده است که پایش بیماران جدید مبتلا به کووید -19 بستری در بیمارستان‌های استان نشان می‌دهد که دورهمی‌های خانوادگی همچنان علت اصلی ترکتازی کرونا در این استان است.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - مدیرعامل مجتمع سنگ آهن سنگان خواف گفت: بهره‌برداری از خط ریلی خواف به هرات به عنوان یکی از طرحهای مهم اقتصادی در سطح ملی و بین‌المللی در آینده نزدیک تحولی بزرگ در کشور و از جمله مناطق شرقی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

به گفته یکی از ایرانیان ساکن لبنان، این کشور درصدد تهیه طرحی است که طبق آن عدم استفاده از ماسک تخلف بوده و سوء پیشینه محسوب شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: مازاد وجه هزینه‌های حج تمتع سال گذشته به حساب‌های بانکی فعال حاجیان بازگردانده شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی گفت: براساس بازدیدهای انجام شده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بجنورد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این فروشگاه‌ها مطلوب نیست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جلسه ستاد مدیریت بحران قم روز چهارشنبه به ریاست استاندار برگزار شد و در آن نسبت به خطر عادی پنداری وضعیت نارنجی کرونایی و بازگشت مجدد قم به شرایط قرمز هشدار داده شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل خطوط هوایی آئروفلوت روسیه با اشاره به کاهش شدید تقاضا برای سفرهای هوایی درپی شیوع ویروس کرونا پیش بینی کرد که ترافیک هوایی بین المللی می تواند طی دو یا سه سال بهبود یابد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - همکاری مردم و تلاش مسوولان در اجرای مناسب محدودیت‌های کرونایی در کاشان و آران بیدگل در شمال استان اصفهان، این شهرستان‌ها را از فهرست قرمز خارج کرد.

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس جمهور، لایحه بودجه سال 1400 را تقدیم مجلس کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، لایحه بودجه سال 1400 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابهام در نتیجه نشست فردای اوپک پلاس و افزایش ذخیره نفت در آمریکا باعث نگرانی نسبت به افزایش عرضه نفت در بازار شد و قیمت‌ها را کاهشی کرد.