پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

یک فعال حوزه مد و لباس کرونا را عامل جلوگیری از مصرف‌گرایی می‌داند و معتقد است، کرونا تبدیل‌شدن به مصرف‌گرایی صرف را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از اجرای طرح شهید سلیمانی در 24 منطقه استان با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا با بیماریابی و غربالگری فعال خبر داد.

خبرگزاری مهر

گرانی و تورم در دو سال گذشته تبدیل به یکی از مشکلات مهم برای زندگی خانواده‌ها شده است. این مساله در دورانی که مردم با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، سختی بیشتری به مردم تحمیل شده است.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس مجلس گفت که جلسه مجلس نیم ساعت برای رعایت پروتکل های بهداشتی متوقف می شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - تشدید محدودیت کرونایی در بندرگز، مرمت 10 بنای تاریخی گرگان و جریمه 2 هزار و 159 خودروی قانون‌شکن در استان از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

خبرگزاری ایسنا

آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 64 میلیون و 195 هزار و 738 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 486 هزار و 844 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی برای عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی به نمایندگان حاضر در صحن علنی مجلس به مدت 30 دقیقه تنفس داد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس ابلاغیه جدید به وزارت کشور، موجران در 3 مورد از تمدید قراردادهای اجاره اماکن مسکونی مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مستثنا شدند.

خبرگزاری ایسنا

روند شیوع کرونا در گلستان افزایش یافته و این استان همچنان در حال گذراندن پیک سوم بیماری است؛ کارشناسان معتقدند بیشترین علت آن برپایی دورهمی‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش وجوانان از برگزاری بیش از 63 هزار کارگاه آموزشی قبل از ازدواج به صورت رایگان در همه استان‌ها و شهرستان‌ها به ویژه مناطق محروم خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با تامین مالی برای جذب و به کارگیری 30 هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف و گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از یکم آذر ماه تاکنون 67 هزار و 550 مورد بازرسی در این استان صورت گرفته که منجر به پلمب 40 واحد صنفی متخلف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش سرانه بودجه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی به مبلغ 2 هزار میلیارد تومان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری این سازمان همراه با اطلاع‌رسانی است و در صورت مراجعه حضوری به شعب نیز پیش‌بینی‌های لازم برای پاسخگویی و آموزش مراجعه‌کنندگان جهت استفاده از خدمات غیرحضوری انجام گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - ستاد مدیریت کرونا به منظور پیشگیری از بیماری کووید 19 فعالیت بسیاری از مشاغل غیرضروری را ممنوع اعلام کرده است اما در مواردی شاهد دور زدن این ممنوعیت از سوی برخی صاحبان اصناف هستیم که این امر به ماندگاری بیشتر ویروس دامن می‌زند.

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیته اپیدمیولوژی ستاد کرونای استان تهران با اشاره به چگونگی انتخاب و اجرای مداخلات موثر برای مهار و کنترل اپیدمی کرونا؛ ضمن انتقاد از اظهار نظرهای غیرمستند برخی کارشناسان و متخصصان بالینی مبنی بر رد یا تایید یک مداخله و اثرات آن بر رفتار و واکنش‌های اجتماعی مردم، گفت: در حال حاضر طرح محله محور شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در حال اجراست که در صورت پوشش کامل و موفقیت طرح می‌توانیم...