چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

انتظار می رود تولیدکنندگان نفت خاورمیانه قیمت فروش نفت برای بارگیری در دسامبر را افزایش دهند اما هر گونه تغییر قیمت در گروی نتیجه مذاکرات گروه اوپک پلاس در روزهای آینده خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با افزایش 50 درصدی کمک هزینه تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تهیه‌کننده تلویزیون گفت: برنامه‌سازی در دوران کرونا بسیار مشکل شده است؛ دیگر به صورت ممتد نمی‌توان ضبط را ادامه داد، به دلیل این‌که دائم باید فضای استودیو را تصفیه و ضدعفونی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: هر گونه جابه‌جایی نهاده دان مرغ و ورود این محموله‌ها به مرغداری منوط به اخذ گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای از دامپزشکی است.

خبرگزاری مهر

ریس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

شیوع یکباره ویروس کرونا و ناشناخته بودن آن باعث شد که همه به نوعی استرس ابتلای خود یا عزیزانشان به آن را تجربه کنند و میان اقشار مختلف جامعه، زنان باردار که خود دوران استرس‌زایی را طی بارداری تجربه می‌کنند، همزمانی استرس این دوره با استرس ابتلا به ویروس کووید -19 روزهای سختی را برای این عزیزان رقم زده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت که طی یک هفته اخیر با توجه به افزایشی بودن شناسایی بیماران جدید مبتلا به کووید - 19، وضعیت کرونایی شهرستان هم اکنون قرمز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده دائم چین در سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از جامعه بین‌المللی خواست همصدا با یکدیگر پیام مخالفت خود با یک جانبه گرایی و تحریم های یک جانبه را به جهان ارسال کنند.

خبرگزاری مهر

ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه ای به مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از این مجموعه به دلیل اقدامات موثر در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: همه خدمات این شرکت در سطح استان غیرحضوری شد، مشترکان برای دریافت خدمات به ادارات گاز در سطح استان مراجعه نکنند.

خبرگزاری ایسنا

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این که فولاد در هر بازی، در 10 تا 15 دقیقه پایانی مسابقه، مدافع تنومند خود را به خط حمله بفرستد و از سایر بازیکنان بخواهد که توپ کشی کنند، این نوع فوتبال، فوتبال علی اصغری است و اصلا در شان و شخصیت فولاد و فوتبال خوزستان نیست.

خبرگزاری مهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از اعطای تسهیلات 140 میلیون تومانی نوسازی مسکن به ساکنان و مجاوران بافت پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) به ازای هر واحدمسکونی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سه شهرستان استان اصفهان بر اساس آخرین رنگ‌بندی همه‌گیری کووید 19 تا تاریخ یازدهم آذر جاری از وضعیت قرمز خارج شد و در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

مقامات آمریکایی با اتمام تعطیلات شکرگزاری، اعمال محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل شیوع کروناویروس در نظر گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همدلی واژه نام آشنای این روزهای سخت و نفس‌گیر کرونایی سرزمین و همشهریانم شده است که می‌خواهند با عمل به محدودیت های اعمال شده این ویروس منحوس را شکست دهند و برای رسیدن به شرایط روزهای روشن قبل از پاندمی امیدوار باشند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - بازار مسکن در مازندران همانند بسیاری از استان‌های کشور پس از پشت سر گذاشتن هفت تا هشت ماه التهاب ناشی از افزایش سرسام آور قیمت‌ها، این روزها آرام گرفت، آرامشی که با تحلیل‌های متفاوت و حتی متناقضی مواجه شده است.