چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از خودکفایی در تولید مواد اولیه مورد نیاز لباس‌های کاورال کادر درمان و افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی درمانی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در آستانه روز جهانی پیشگیری از ویروس HIV، به تشریح خدمات سازمان بهزیستی برای پیشگیری از شیوع این ویروس پرداخت با اشاره به فعالیت موبایل‌ونها برای ارائه خدمات به معتادان متجاهر در پاتوق‌ها در زمینه کاهش آسیب، اعلام کرد که گرانی خودرو و بنزین، ارائه خدمات از طریق موبایل ون‌ها به معتادان متجاهر را دچار کندی کرده است.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش‌وپرورش در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی اظهار کرد: پایان جعل مدارک تحصیلی و صرفه‌جویی در زمان از مزایای سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی است.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - باران های آذرماه که ناودان هیچ خانه‌ای با آن بیگانه نیست بر سقف پلاستیکی خانه کپری خانواده زرین بانو ضرب گرفته است. در شب های بارانی که آب از کف به داخل نفوذ می‌کند، همسایگان به دادشان می‌رسند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: با پیگیری های انجام گرفته ساختمان نیمه تمام بخش کووید 19 و توسعه اورژانس بیمارستان امام (رضا) این شهرستان را شرکت ماهان با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس تکمیل می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، بخشنامه ای در خصوص تدابیر لازم جهت تسهیل شرایط ثبت وام و بهره مندی حداکثری دانشجویان از وام های صندوق رفاه را به روسای دانشگاه ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فریده شافعی قربانیان حمله شیمیایی صدام به سردشت در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار محاکمه عاملان اصلی این جنایت هولناک و دیگر جنایت‌های مشابه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه همشهری در مطلبی نوشت: قرنطینه و تعطیلی‌های سراسری در طول شیوع کرونا ضربه سنگینی به اقتصاد کشورهای دنیا وارد کرد. براساس آمار بانک جهانی، اقتصاد جهان در پایان امسال 5.2درصد کوچک‌تر می‌شود که می‌تواند بزرگ‌ترین بحران اقتصادی بعد از جنگ جهانی دوم را به‌دنبال داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 63 میلیون و 589 هزار و 725 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 473 هزار و 926 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس کل دادگستری استان فارس، همکاری کسبه و بازاریان در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا در این استان را قابل ستایش توصیف کرد و گفت: در شرایط امروز شیوع گسترده ویروس کرونا، مصوبات ستادهای مدیریت بیماری کرونا لازم الاجراست.

خبرگزاری ایسنا

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش برای تنفس نیم ساعته متوقف شد.

خبرگزاری ایسنا

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به کووید 19 که خوش بینی به تولید واکسن را تحت الشعاع قرار داد، صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نسبت به قطع سهیمه بنزین معلولان از سوی ستاد سوخت واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: 400 واحد صنفی این شهرستان به دلیل بی توجهی به اجرای محدودیت های کرونایی اخطار دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: 2 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد در محدودیت‌های کرونایی اخیر بازگشت داده شدند و از ورودشان به محدوده‌ها ممانعت شد.

خبرگزاری ایسنا

اوپک و متحدانش مذاکرات درباره سیاست تولید سال 2021 را در پی اختلاف درباره میزان تولید نفت در بحبوحه تقاضای ضعیف به دلیل پاندمی ویروس کرونا تا روز پنج شنبه به تعویق انداختند.