چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان نسبت به تردد شهروندان از زیرگذرهای اهواز در زمان بارندگی هشدار داد و گفت: زیرگذرهای شهر اهواز به هنگام باران بستری خطرناک محسوب می شوند بنابراین از شهروندان می خواهیم از تردد در این نقاط در زمان بارندگی بپرهیزند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با استفاده از دانش شرکت‌های دانش بنیان و کارخانجات داخلی، بیش از 75 درصد از تجهیزات مجتمع‌های پرورش ماهی در دریا در داخل بومی‌سازی و تولید می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش عرضه در پی به تعویق افتادن مذاکرات تولیدکنندگان اوپک پلاس در خصوص سیاست تولید سال 2021 کاهش پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

معاملات ماه نوامبر دیشب به پایان رسید و بدترین ماه برای طلا در 4 سال اخیر به ثبت رسید. این در حالی اتفاق افتاد که خوش‌بینی به واکسن کرونا و ریکاوری اقتصادی میل به خرید طلا را کاهش داده بود.

خبرگزاری مهر

بازارهای سهام اروپا معاملات ماه نوامبر خود را با امید به خبرهای خوب واکسن کرونا قدرتمندانه به پایان رساندند و بهترین ماه در تاریخ معاملات خود را ثبت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که قرار بود دوازدهمین نشست اوپک پلاس امروز و در ادامه نشست صد و هشتادم اوپک برگزار شود، حالا اعلام شده که این نشست برای 2 روز به تعویق افتاده که مهمترین دلیل بالا گرفتن اختلاف بین اعضا بر سر تمدید توافق کاهش تولید و همچنین عدم رعایت سهمیه تولید نفت از سوی برخی کشورها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در پیامی با تقدیر از تلاش های معلمان در دوران کرونا نوشت: محدودیت‌های ناشی از کرونا موجب درخشش جلوه‌های فداکاری معلمان شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کریسمس در راه است و آمریکا که باداشتن بیش از 13میلیون مبتلابه کرونابه کانون شیوع این ویروس درجهان بدل گشته و هنوز از اخبار رسمی آغاز واکسیناسیون در این کشور خبری نیست، مقامات بهداشت و درمان در آمریکا از وخیم تر شدن این همه گیری و بحرانی تر شدن آن تا زمان جش سال نو خبر می دهند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی درمانی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - کیومرث صیاد، هنرمند معرق‌کار جزیره کیش در گفت‌وگو با ایرنا معتقد است که با روند موجود و در شرایطی که جوانان غرق در فضای مجازی شده‌اند، دیگر کسی در آینده برای هنر اره به دست نخواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی گفت: آماده همکاری با این طرح را داریم و فهرستی از اماکنی را که می‌شود در اختیار این طرح می گذاریم.

خبرگزاری ایسنا

ویروس کرونا، بدترین ویروس ایجادکننده بیماری عفونی است که جهان از زمان شیوع آنفلوآنزای اسپانیایی تاکنون مشاهده کرده است اما مانند آنفلوآنزای اسپانیایی، کووید -19 نیز سرانجام وضعیت همه‌گیری خود را از دست می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای نوبت بهمن ماه فردا چهارشنبه 12 آذر پایان می پذیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، شهید فخری‌زاده را جزو سرداران شهید پدافند غیرعامل توصیف کرد و گفت: آزمایشگاه تمام ایرانی «سطح سه زیستی» حاصل همت و مدیریت این شهید گرانقدر است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس برای رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور مبارزه با بیماری کرونا، به مدت 30 دقیقه در صحن علنی تنفس اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - فرماندار آبیک از آغاز اجرای طرح غربالگری بیماران کرونایی در محلات این شهرستان خبرداد و گفت: در ابتدای این طرح با هدف کنترل و مقابله با کرونا به همت قرارگاه شهید سلیمانی تاکنون 600 نفر از شهروندان آبیکی غربالگری شده‌اند.