چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مهلت تعیین شده برای انتقال کوره های آهک پزی قطعی است، گفت: پس از مهلت، تمامی کوره های موجود در منطقه به محل تعیین شده جدید در دشت زحمتکشان منتقل خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما با کمک و مشارکت سپند در طرح‌ریزی پدافندی در استان‌های هسته‌ای اقدامات ارزشمندی انجام دادیم که ایجاد ظرفیت‌های عملیات پدافندی و درمانی از جمله آنهاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پلیس تهران بزرگ گفت: از ابتدای امسال تاکنون 36 باند مواد مخدر در تهران منهدم شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 18 درصدی را نشان می دهد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک با اشاره به ترور محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته کشورمان گفت: ترور یکی از مقامات یک کشور عضو سازمان ملل در قلمرو آن به مثابه بازکردن جعبه پاندورا و یک بازی خطرناک است؛ خطری که عواقبش را فقط انسان‌های آخرالزمانی بی‌خرد و بی پروا نادیده می گیرند.

خبرگزاری ایسنا

رییس پلیس پایتخت از دستگیری و جمع آوری بیش از 2200 مواد فروش و معتاد متجاهر در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت نفت بعد از نشست نیمه تمام دیشب اوپک و تعویق دوازدهمین نشست اوپک پلاس با تعلیق قیمتی در بازارهای جهانی همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: طرح پایش و غربالگری پرونده‌های قضایی شامل 879 زندانی با تنظیم هزار و 494 کاربرگ در این استان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان ملل روز سه‌شنبه اعلام کرد که 35 میلیارد دلار کمک در سال 2021 به‌واسطه تاثیر همه‌گیری کووید - 19 بر دهها میلیون نفر در سراسر جهان و احتمال قحطی، مورد نیاز است.

خبرگزاری ایسنا

کامبوزیا پرتوی که بسیاری از سینماگرها او را بهترین فیلمنامه‌نویس سینما می‌دانند، نه تنها در داخل کشور قدرش آنطور که باید دانسته نشد بلکه در حوزه بین‌المللی هم درخشش بیشتری می‌توانست داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانشناس حوزه ورزش باور دارد اگر ورزش همگانی در میان مادران جامعه ترویج داده شود آنان می‌توانند به الگوهایی برای فراگیر شدن این فعالیت در سطح خانواده و جامعه تبدیل شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) با تاکید بر اهمیت نیازسنجی در فعالیت های پژوهشی گفت: پژوهش های حوزوی اعتبار جهانی و بین المللی دارد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - جمعیت هلال احمر استان فارس در اطلاعیه‌ای درباره ازدحام مردم در داروخانه این جمعیت در شیراز با انتشار اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه کرد و از شهروندان خواست ضمن رعایت نظم، از فضای بازی که برای انتظار افراد تدارک دیده شده است، استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معلولیت 32 هزار و 683 نفر در استان، گفت: تاکنون 51 صندوق مالی خرد با همکاری صندوق کار آفرینی امید برای اشتغال توانخواهان روستایی با تعداد ظرفیت 950 نفر ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس مجمع جوانان استان کرمان با بیان اینکه بیش از هفت هزار خانوار کرمانی زیر پوشش خدمات سمن‌های جوانان قرار گرفتند گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان این استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صف نخست مبارزه با این بیماری قرار گرفتند و خدمات مختلفی طی این دوران ارائه کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - اردوهای جهادی سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی و کانون بسیج فرهنگیان جهرم فارس با توزیع 280 بسته بهداشتی در بین دانش‌آموزان روستاهای تشک، موردک و گچ‌برو، رشیدآباد و بیدکوه، با هدف ترویج فرهنگ سلامت برگزار شد.