چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ژائیر بولسونارو رئیس‌جمهوری برزیل که هنوز نتوانسته واقعیت شکست دونالد ترامپ همتای آمریکاییش در انتخابات ریاست جمهوری را هضم کند، در انتخابات شهرداریها نیز متحمل شکست سنگینی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی گمرک گفت: ساعتی پیش، ترکمنستان ورودیه مرز آرتیق خود را پس از گذشت بیش از 9 ماه، برای پذیرش کامیون‌های ایرانی بازگشایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: فرار بیمه‌ای یکی از چالش‌های حوزه کارفرمایی است که طبق برآوردها حدود 20 درصد کارفرمایان استان دستمزدهای واقعی بیمه‌شدگان را به این سازمان اعلام نمی‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

ماجرای نیمکت های شلوغ یا شلوغ کاری نیمکت ها به تازه ترین پدیده لیگ برتر بیستم تبدیل شده است و شاهد خشونت های رفتاری و کلامی از سوی مربیان، بازیکنان و عوامل تیم ها در قبال یکدیگر و تصمیمات داوری هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران با بیان اینکه اکنون 40 هزار مبتلا به ایدز در کشور شناسایی و تحت درمان هستند، گفت: این در حالیست که کل مبتلایان 60 تا 70 هزار مورد تخمین زده می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛ 2 میلیون و 400 هزار دانش‌آموز و معلم روز گذشته در برخی ساعت ها به‌طور همزمان در شبکه آموزشی شاد حضور داشتند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای شهر تهران گفت: مطابق بند 11 ماده پنجاه و پنج برنامه 5 سال سوم، شهرداری تهران موظف شد تا در راستای کاهش و کنترل انتشار آلاینده‌های محیطی هوا ناشی از ایستگاه‌های اتوبوسرانی درون شهری و پایانه‌های اتوبوسرانی برون شهری مستقر در محدوده شهر تهران، لایحه ضوابط کنترل آلایندگی پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال‌ها را طی 6 ماهه اول برنامه جهت تصویب به شورا ارائه نماید.

خبرگزاری مهر

به گفته سرپرست کاروان اعزامی به توکیو، این کاروان برای در اختیار داشتن مربیان و دیگر همراهان با محدودیت هایی مواجه است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که با پیگیری‌های مستمر ما و تلاش‌های وزیر ارتباطات به زودی محدوده پوشش‌دهی در کشور افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا

کارشناسان معتقدند واکنش به همه گیری کووید -19 نشان داد که جهان از منابع، فناوری و سرمایه سیاسی لازم برای مقابله موثر با بیماری ایدز به عنوان عامل تهدید کننده بهداشت عمومی برخوردار است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف لباس عروس آغشته به مواد مخدر قبل از ارسال به اروپا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد بیماران مبتلا به موارد شدید کرونا که به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) نیاز پیدا می‌کنند با خطر آسیب‌های جدی و نادر به گلو مواجه می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اگر ایران آنگونه که تبلیغ می شد در حال بن بست و فروپاشی است دشمنانش بی نیاز از پیگیری های شبانه روزی و بیست ساله برای ترور دانشمندان و متخصصین میهن و همچنین بی نیاز از تولید ویروس هایی نظیر استاکس نت، بدافزارهای صنعتی و اضافه کردن مدارات موازی در قطعات و تجهیزات بومی ایران بودند!

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: قیمت مصوب هر عدد ماسک در این استان یکهزار و 300 تومان است و با گران‌فروشان برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پوست»، گفت: به نظر می‌رسد این روزها، کسانی که فعالیتی نداشته‌اند و فیلمی برای ارائه به جشنواره ندارند، تلاش می‌کنند تا از دکل کووید19 بالا بروند و بر تعطیلی جشنواره فیلم فجر دامن بزنند اما برگزار نشدن این جشنواره فرصت و سرمایه‌سوزی است.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق، گفت: با راه اندازی سامانه جامع تجارت، ساماندهی اهلیت و شایستگی یک فرد با عنوان بازرگان باید مشخص شود و سپس کارت متناسب با سطح فعالیت آن صادر شود.