چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان از مشارکت این بنیاد برای تامین مراکز قرنطینه بیماران کرونایی با استفاده از در اختیار قراردادن امکانات اقامتگاهی بنیاد مستضعفان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

شرکت داروسازی مدرنا اعلام کرد کرد که درخواست استفاده مشروط از واکسن تولیدی این شرکت برای پیشگیری از بیماری کووید 19 را به مقامات آمریکا و اتحادیه اروپا ارائه کرده است.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری ایسنا

نظرسنجی رویترز نشان داد تولید نفت اوپک در نوامبر تحت تاثیر افزایش تولید لیبی که محدودیت عرضه سایر اعضای این گروه را جبران کرد، برای پنجمین ماه متوالی افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری مهر

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با دو هدف توانمندسازی و پیشگیرانه بانوان معتاد، سه مرکز نگهداری و درمان زنان معتاد بی سرپرست و متجاهر را در تهران راه اندازی کردیم.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمالت بهداشتی درمانی زاهدان گفت: توزیع 10 هزار تست سریع تشخیص 20 ثانیه‌ای کرونا در قالب طرح «سردار سلیمانی» در مراکز بهداشتی و درمانی سیستان‌وبلوچستان در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان زودهنگام فصل 2020 مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان به ویروس کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون مبادلات تجاری و مسافری در مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان با عراق با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرافتخارترین راننده تاریخ مسابقات فرمول یک جهان به ویروس کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی با اشاره به اینکه ایران بزرگترین قربانی تروریسم است، تاکید کرد که ترور دانشمندان ایرانی موجب تضعیف کشور نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

اوپک و متحدانش مذاکرات درباره سیاست تولید سال 2021 را در پی اختلاف درباره میزان تولید نفت در بحبوحه تقاضای ضعیف به دلیل پاندمی ویروس کرونا تا روز پنج شنبه به تعویق انداختند و آنطور که کارشناسان می گویند این مساله تاثیری در شرایط فعلی بازار نفت ایران ندارد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام زمان و دنیای هوادار که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده و خبرگزاری‌های ایسنا و مهر در این استان مهمترین مطالب روز سه شنبه یازدهم آذرماه خود را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

خبرگزاری ایسنا

کارشناس ایدز مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه تاکنون در استان هیچ موردی از ابتلای مبتلایان ویروس HIV به کرونا نداشتیم، گفت: درمان‌هایی که برای بیماران مبتلا به HIV انجام می‌گیرد موجب تقویت سیستم ایمنی بدن آنها می‌شود و همین امر باعث شده که این افراد کمتر در معرض عفونت‌های فرصت‌طلب از جمله ویروس کرونا قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: اصناف این استان از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا از 20 آبان تا 10 آذر همکاری 88 درصدی داشته‌اند که این همکاری همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - رییس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد گفت: پنج مجروح حادثه انفجار صبح امروز سه شنبه در خرم‌آباد به صورت سرپایی مداوا شده اند و به زودی ترخیص می شوند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز سه‌شنبه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند، با کارکنان و معلولان زیر پوشش این مجموعه دیدار کرد.