چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی یکی از مهمترین هدف‌های ایجاد طرح ملی ایران قوی است.

خبرگزاری مهر

تولیدی های پوشاک کشور به دلیل تعطیلی گاه و بیگاه و فقدان حمایت دولت در دوران شیوع کرونا، یا مجبور به تعدیل نیرو شده اند و یا اینکه به طور کلی کارگاه را تعطیل کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آیین نامه پیشگیری و منع انگ و تبعیض علیه کسانی که با اچ آی وی زندگی می کنند، به همه مراکز ارائه کننده خدمات سلامت دولتی و خصوصی ابلاغ و لایحه قانون پیشگیری و کنترل اچ آی وی با امضای مشترک وزرای دادگستری و وزارت بهداشت به مجلس تقدیم می شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ورود دستگاه پلاسما فرزیس به استان تاکنون 576 واحد پلاسما توسط بهبودیافتگان کرونا اهدا شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل گمرک ایلام گفت: 284 میلیون دلار کالا از زمان آغاز عالیت مرز مهران پس از محدودیت‌های کرونا تا کنون به کشور عراق صادر شده است.

خبرگزاری ایسنا

در یک عملیات بزرگ بین‌المللی علیه شبکه قاچاق مواد مخدر میان برزیل و اروپا، 45 نفر بازداشت و بیش از 70 خودروی تجملاتی ضبط شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: منزلت و رضایتمندی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مهم‌ترین نگاه سازمانی ما در امر خدمت رسانی محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

کوچک‌ترین موزه پایتخت با موضوع اصناف و مشاغل در منطقه 14 شهرداری تهران در بوستان سهند از دو ماه پیش افتتاح شده تا محور گردشگری محله‌های دولاب و سلیمانیه را تکمیل کند.

خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بعد از کاهش و لغو محدودیت‌های مردم شور نگیرند و به مانند قبل عمل کنند.

خبرگزاری ایسنا

راننده بریتانیایی فرمول یک به دلیل مثبت شدن کرونا نمی تواند در دور آخر جایزه بزرگ بحرین رقابت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج شرکت کنندگان در افکارسنجی آنلاین ایرنا حاکی است: بیش از نیمی از مخاطبان ایرنا (51.8 درصد) معتقدند؛ جریمه های رانندگی در نظر گرفته شده برای اعمال محدودیت های تردد کرونایی در ساعات پایانی شب و بین شهری توانسته در رعایت محدودیت های تردد موثر باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که بیش از 33 هزار راننده وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه دراین استان اعمال قانون شدند.

خبرگزاری مهر

معاون گردشگری حداقل خسارت وارد شده به گردشگری را در دوران کرونا تا پایان شهریور 99 بیش از 30 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و از بیکاری 88 هزار و 500 نفر از فعالان این بخش تاکنون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت داروسازی مدرنا اعلام کرد: به زودی درخواست تایید اضطراری واکسن خود را که کارایی آن در موارد شدید کرونا 100 درصد است، به دولت آمریکا و کشورهای اروپایی ارایه خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: در اجرای تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا و برای کنترل شیوع این ویروس 11 باشگاه به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی به مسئولان ذیربط معرفی شدند که از این شمار تاکنون چهار باشگاه پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مهلت تعیین شده برای انتقال کوره های آهک پزی قطعی است، گفت: پس از مهلت، تمامی کوره های موجود در منطقه به محل تعیین شده جدید در دشت زحمتکشان منتقل خواهد شد.