چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - فرماندار پارس‌آباد مغان از پلمب دست‌کم 20 قلیان سرا در این شهرستان که به صورت پنهانی فعالیت می کردند، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون قضایی دادستان کل کشور در طرح ظفر تهران گفت: 70 درصد کشفیات با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی میان قوه قضایی و نیروی انتظامی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از هفت هزار و 580 بازرسی از مراکز، اماکن، ادارات، سازمان‌ها، صنایع و دفاتر خدماتی توسط تیم‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی این دانشگاه از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی تاکنون در استان انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شیوع کرونا در ایران از اواخر بهمن ماه 98 سبب شد تا بسیاری از واحد‌های اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل شوند، موضوعی که در تسویه تعهدات مالی آن‌ها به خصوص وصول چک‌های صادر شده توسط آن‌ها نیز تاثیرگذار بود. به همین دلیل، دولت برخی از تنبیه‌های مربوط به چک برگشتی را برای سه ماه به حالت تعلیق درآورد تا در صورت برگشت چک در روز‌های کرونایی، فعالین اقتصادی...

خبرگزاری تسنیم

برای اولین بار تحقیقاتی روی تأثیر ویروس کرونا بر سلولهای مغزی صورت پذیرفته که نشان می‌دهد این ویروس می‌تواند سلولهای مغزی را هم آلوده کند.

خبرگزاری مهر

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با انتقال قالب از شرکت خارجی به سایپا تولید مدل فیس لیفت محصول کوییک (کوییک. اس) اواخر آذرماه آغاز و این خودرو زمستان امسال وارد بازار کشور می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون دادستان کل کشور با اشاره به ترور محسن فخری زاده گفت: انتقام سختی که در آینده انجام خواهد شد آرامش قلب ما خواهد بود.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس پایتخت گفت: در طرح ظفر، 2 تن و 162 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 864 معتاد جمع‌آوری شد. همچنین 19 خرده‌فروش که در کار مزاحمت نوامیس و اوباشگری هم سابقه داشتند، دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - پیرو تفاهم رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و حوزه علمیه این استان، اجرای طرح حمایت روانی و معنوی از بیماران مبتلا به کرونا در استان ایلام آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - سخنرانان در سمینار دیپلماتیک "اقدامات زورمدارانه یکجانبه در چارچوب کرونا"، تحریم های یکجانبه و اقدامات غیرقانونی آمریکا را محکوم کرده و خواستار لغو آن ها، بویژه در شرایط کنونی ناشی از بیماری کرونا شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: تاکنون 18 هزار واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های هدف از جمله مادران باردار و کادر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، افراد مبتلا به تالاسمی، هموفیلی و سرطان فعال و بیماری‌های قلبی در این استان تزریق شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: یک شطرنج باز مستعد استان به همراه یک مربی خوزستانی با صلاحدید فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شده است تا با رفع برخی کاستی‌ها در تعدادی از استان‌ها، همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا پایان سال تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 534 کیلو و 140 گرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین و تریاک در عملیات مشترک پلیسی استان های سمنان و اصفهان خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های مستمر ما و تلاش‌های وزیر ارتباطات به زودی محدوده پوشش‌دهی در کشور افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه تحت تاثیر تحریمها، در بحث بیماریابی 90درصدی مبتلایان HIV در کشور مشکل داریم، گفت: ما تخمین 60431 مبتلای زنده در کشور داریم که از این تعداد 22هزار و 406 نفر شناسایی شده در حال زندگی هستند.