چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

با روی کار آمدن آموزش های مجازی دانش آموزان روستایی و عشایر بیش از همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما آنچه که درباره اش کمتر سخن گفته می شود راه حل فائق آمدن بر این مشکلات است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - چند روزی است مردم شیراز و استان فارس شاهد افزایش نرخ میوه در حد سرسام‌آور هستند و به دنبال چرایی این افزایش نرخ می‌گردند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزائی و مشارکت مسئولان و خیران برای رفع نیازهای تحصیلی و معیشتی هستند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دولت وظیفه انتقال واکسن های وارداتی کرونا به کشور و عملیات توزیع میان استان ها را به ایران ایر واگذار کرده، گفت: مقدمات کار فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شماری از بازاریان بجنورد با کمین کردن به انتظار مشتری در پشت کرکره‌های نیمه‌باز مغازه، طرح محدودیت‌های جدید و مدیریت هوشمند کرونا را که با هدف قطع زنجیره انتقال به اجرا گذاشته شده است، به سخره گرفته‌اند.

خبرگزاری ایسنا

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که سمینار دیپلماتیک "اقدامات زورمدارانه یکجانبه در چارچوب کرونا"، از سوی ایران، کوبا و ونزوئلا و با شرکت بیش از 38 کشور به طور مجازی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون 63 میلیون و 589 هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با افزایش 161 هزار مبتلا به مجموع 13 میلیون و 919 هزار مبتلا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه اموری واقع در آمریکا، ویروس‌هایی را ساختند که توانایی اجتناب از تحریک واکنش ایمنی بدن را دارند و می‌توانند سلول‌های سرطانی را در بدن شناسایی و نابود کنند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: 14 خودرو با پلاک مخدوش شده برای تردد غیرمجاز در ساعات محدودیت های کرونایی از سوی دوربین های نظارتی شناسایی و مشخصات آنها در اختیار پلیس قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی کردستان گفت: این اداره کل در قالب طرح 3070 و در شرایط کرونایی و محدودیت‌های بهداشتی، هر هفته یک خدمت مهم و پرمخاطب را خود را غیرحضوری ارایه می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

تعطیلی‌های اخیر، بازار خیلی‌ها را کساد کرده است و احتمالا این روند تا چند هفته ادامه داشته باشد. کسب و کارهایی که در گروه مشاغل غیرضروری طبقه‌بندی می‌شوند و تعطیلی آن‌ها اجباری است، بیش از بقیه در این دوران لطمه خوردند. اگرچه محدودیت‌های ایجاد شده وضیعت شیوع کرونا در کشور را بهبود بخشیده اما آسیب بزرگی به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ وارد شده است که نادیده گرفتن آن‌ها ممکن نیست.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که نگرانی ها در مورد افزایش موارد ابتلا به کرونا سبب خنثی شدن خوش بینی ناشی از ساخت واکسن کرونا شده و بار دیگر سرمایه گذاران را نسبت به حضور در بازار طلا علاقمند ساخته است، قیمت فلز زرد امروز شاهد افزایش بود.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: پروژه مرمت ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: هم اکنون 64 صندوق اعتبار خرد زنان روستایی و عشایری با 2هزار و 240 نفر عضو دراین استان فعال هستند که برای 70 درصد اعضای خود شغل ایجاد کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه جهان صنعت در یادداشتی نوشت: شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از چارچوب‌ها و شیوه‌های معمول و رایج در حوزه‌های مختلف را دستخوش تغییر و تحول کرد. یکی از این حوزه‌ها، شیوه‌های کسب‌وکار و انجام امور اداری و سازمانی است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: بسته جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل به شدت آسیب‌دیده از کرونا در استان تعریف و برای اجرا در دستور کار قرار گرفت.