چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت متبوع موفق به کسب رتبه دوم در بین 64 دانشگاه کشور شد که به گفته مسوولان، توسعه زیرساخت‌های آموزشی، بین‌المللی‌سازی و تحول و نوآوری در دستیابی این موفقیت نقش داشته است.

خبرگزاری مهر

کنگره فدراسیون جهانی والیبال در سال 2021 برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

پس از لغو رقابتهای جهانی صربستان، نفرات برتر پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی از شانس بیشتری برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در پنج شهرستان، انتخاب رییس جدید مجمع نمایندگان استان و کشف 1.5 تن چوب قاچاق در آزادشهر از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اعمال تعطیلی ها و نیز جدی گرفتن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم نتایج مثبتی از جمله کاهش روند ابتلا به کرونا و مرگ بر اثر این ویروس را داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اولین دستگاه شارژ خودکار کارت بلیت با استفاده از کارت بانکی مسافر در پایانه آبرسان نصب و راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا

داغ پدر بدجور بر دلش نشسته، داغی که با عذاب وجدان هم همراه شده و هوای خانه را منجمد کرده...

خبرگزاری مهر

با انتخاب آلمان به عنوان آخرین تیم راه یافته به مسابقات والیبال نشسته پاراالمپیک توکیو، ترکیب هشت تیمی این رقابت‌ها نهایی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - از اول آذرماه محدودیت‌های دو هفته‌ای به منظور کنترل روند رشد بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در بجنورد نیز به اجرا درآمد. در این طرح مدارس، مراکز آموزشی، اماکن ورزشی و اصناف غیر ضروری کاملا تعطیل و از ورود خودروهای غیر بومی به شهر جلوگیری شد. (فیلم: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: 80 هزار نسخه پزشکی در مراکز طرف قرارداد با این بیمه استان در قالب برنامه نسخه الکترونیکی ثبت شد که نقش مهمی در بهبود روند ارائه خدمات درمانی دارد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از راه‌اندازی و فعالیت 2 واحد تولید و بسته‌بندی الکل در همدان خبر داد و گفت: این استان در زمینه تولید این محصول بهداشتی هم به خودکفایی رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امکان کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به کرونا به اماکن پر رفت و آمد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر از راه‌اندازی پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تخصصی کووید -19 با تعرفه دولتی در بوشهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل در شمال سیستان‌وبلوچستان گفت: برابر بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی صورت گرفته از سطح شهر افزون‌بر 92 درصد واحدهای صنفی غیرضرور این شهرستان محدودیت‌های کرونا را رعایت و تعطیل بودند.

خبرگزاری مهر

در روز دوم از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر 4 دیدار برگزار می‌شود که در حساس ترین آن استقلال و پیکان در تهران به مصاف هم می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - با گذشت چهار ماه از سال تحصیلی که در شرایط کرونایی و بستر فضای مجازی گذشت، هنوز تعداد قابل توجهی دانش‌آموز مازندرانی از تجهیزات ارتباط مجازی مانند تبلت و گوشی هوشمند محروم هستند که به اعتقاد کارشناسان حتی می‌تواند زمینه‌ساز ترک تحصیل برخی از آنها باشد.