چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

نایب رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: تلاش‌های شبانه روزی جامعه ورزش همگانی برای کاهش کم تحرکی و آسیب‌های ناشی از کرونا در کشور کم نظیر است و نباید این تلاش‌ها نادیده گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی با بخشنامه جد‌ید‌ی د‌یگر تجار و متولی تجارت خارجی را غافلگیر کرد، از این‌رو فعالان اقتصاد‌ی ضمن انتقاد از بانک مرکزی د‌ست به قلم شد‌ه و شکواییه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهوری از بخشنامه‌های خلق‌الساعه بانک مرکزی نوشتند. د‌ر حالی که مد‌ت زمان زیاد‌ی از اجرای مصوبه جد‌ید ستاد هماهنگی اقتصاد‌ی جهت ترخیص کالا‌های د‌پو شد‌ن د‌ر گمرکات نمی‌گذرد...

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: 302 واحد صنفی متخلف و مکان عمومی این شهرستان که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و موازین بهداشتی را رعایت نکرده بودند در سال جاری مهر و موم شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از روز گذشته در یکی از فرودگاه‌ها اقدامات مربوط به تجهیز انبارها برای نگهداری واکسن کووید 19 آغاز شده است، گفت: به کمک دو ایرلاین، آماده تحویل و انتقال واکسن‌ها به کشور می‌شویم.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هیچ یک از مراجعان به گرمخانه‌ها مبتلا به این ویروس نبوده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران و رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی با بیان اینکه قیمت ارز بر قیمت تلفن همراه اثرگذار است، گفت: در صورتی که واردکنندگان، گوشی‌های تلفن همراه را به میزان کافی عرضه کنند، قیمت این کالا در بازار کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - همزمان با روزهایی که دانش‌آموزان به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا، درس‌های خود را از طریق آموزش مجازی فرا می‌گیرند، انتشار تصاویر و فیلم کوتاهی در رابطه با مشکلات دانش‌آموزان روستای "چاله‌کند" در استان همدان برای شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه استان البرز اعلام کرد که 210 زندانی جرائم غیر عمد این استان چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی هستند.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس اداره بهزیستی گناباد گفت: معلولان این شهرستان در بحران شیوع کرونا برای تامین هزینه‌های مواد ضدعفونی و لوازم بهداشتی نیازمند حمایت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کاهش 20 درصدی جان باختگان کرونا در استان با اعمال محدودیت‌های جدید خبر داد.

خبرگزاری مهر

سقوط امپراتوری آمریکا مولفه‌های داخلی و خارجی متعددی دارد. از تحولات در جامعه آمریکا گرفته تا پایین آمدن نقش آمریکا در معادلات جهانی و همچنین حذف دلار از مبادلات اقتصادی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به مهمترین پرسش های مطرح شده در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: هفته پژوهش به دلیل محدودیت‌ها در مدیریت کرونا متفاوت از سال‌های گذشته بوده و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در برگزاری دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حمایت از تولید صنایع‌دستی کشور گفت: در سه سال و نیم گذشته در مجموع بیش از 620 میلیارد تومان تسهیلات در قالب کمک‌های فنی اعتباری، اشتغال‌زایی روستایی و اشتغال فراگیر و کمک‌های بلاعوض به هنرمندان حوزه صنایع دستی پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: دو ماه است که قایقم به علت بدهی فدراسیون قایقرانی به گمرک خاک می خورد و آن را تحویلم نمی دهند، درحالی که قایق شخصی است و به فدراسیون ربطی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: 10 هزار تست سریع کرونا در راستای شناسایی هرچه زودتر مبتلایان به استان اختصاص یافته که در مراکز سرپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.