چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعمال تحریم های یکجانبه از سوی ایالات متحد آمریکا، از علائم ضعف و رو به زوال بودن آن است که موید آن بر هم خوردن موازنه قدرت در جهان به نفع محور شرق و ناتوانی عمل به تهدیدات خود در برابر قدرت هایی چون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هفت مستند از آثار فیلم‌سازان مازندرانی در سه بخش از مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت بین آثار راه یافته به مرحله نهایی حضور دارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که تا پایان سال جاری 245 تخت جدید بیمارستانی در حوزه مدیریتی این دانشگاه به بهره برداری می رسد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: شرایط نگهداری وحوش در پارک پردیسان بجنورد نامناسب است و تلاش داریم تا با واگذاری شماری از این حیوانات به بخش خصوصی، وضعیت را ساماندهی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - خودش را در مغازه اش با کرکره نیمه باز حبس کرده و با تشکیل گروهی از مشتریان ثابت و غیرثابت در فضای مجازی (واتس آپ) اقدام به فروش اجناس موجود مغازه می‌کند و با موتورسیکلت خریدهای مشتریان را تحویل می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به انجام نظرسنجی از 250 محقق در زمینه آموزش مجازی، گفت: در رابطه با کیفیت ارائه مطالب، 35 درصد این محققان اعلام کردند کیفیت آموزش شان پایین‌تر آمده است و این هشداری برای آموزش عالی کشور است. این در حالیست که دانشگاه‌های مختلف روش‌های متفاوتی را برای ارزشیابی به کار بردند. 62 درصد همکاران اعلام کردند سطح نمرات دانشجو تغییر نکرده است. 53 درصد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدام های دولت کانادا برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا منجر به ثبت رکورد کسری بودجه 294 میلیارد دلاری (382 میلیارد دلار کانادا) در این کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مهاجرت و حاشیه‌نشینی پدیده نام‌آشنا در خراسان جنوبی است که خالی از سکنه شدن روستاها و بروز بسیاری از تبعات اقتصادی و اجتماعی را در پی دارد و یک تهدید محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیر شیلات استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مناسب و حمایت‌های دولت در حال حاضر سالانه سه‌هزار تن انواع آبزیان در این استان پرورش و تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - شرایط کرمانشاه در نیمه دوم آبان آنقدر وخیم شد که بستری بیماران کرونایی در راهروها کلید خورد اما همکاری شهروندان در رعایت اصول بهداشتی، ورق را برگرداند و جهت آمارها را نزولی کرد؛ اکنون سوال این است که آیا می‌توان به «سفید» شدن اوضاع امیدوار بود؟

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: 17 درصد افزایش مصرف آب مشترکان این شرکت در بخش روستایی و شهری نیمه نخست امسال ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با هدف تسریع در امور توسعه و آبادانی شهرها و مناطق مختلف در آذربایجان‌غربی، سه هزار و 330 میلیارد ریال را در بخش‌های مختلف خدماتی و زیرساختی هزینه کرد تا روند توسعه و آبادانی همچنان در این خطه از کشور ادامه داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - نه اوج گیری کرونا و نه محدودیت های 2 هفته ای هوشمند، هیچ کدام تاکنون از حجم رفت و آمدها و فعالیت صنوف مختلف در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نکاسته است و بیشترین آمار ابتلای مردم به ویروس کرونا همچنان در این شهر گزارش می شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیر اجرایی شرکت داروسازی BioNTech پس از تاثیرپذیری 95 درصدی واکسن کرونای این شرکت معتقد است "با توجه به اینکه از تعدادی از شرکت های واکیسیناسیون خواسته شده تا میزان عرضه خود را افزایش دهند، بنابراین می توان پیش بینی کرد که یک زمستان طبیعی را در سال آینده خواهیم داشت" که این مطلب در کنار خبرهای خوش تاثیرپذیری بالای واکسن های کووید 19، امید بازگشت به زندگی به روال عادی را در دل مردم...