چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: بسته های حمایت معیشتی با مشارکت بنیاد علوی بین شماری از روستاییان این استان توزیع شد.

خبرگزاری ایسنا

چین اخیرا دو کشور هند و پاکستان را به دلیل همه گیر شدن بیماری کووید -19 سرزنش کرده است و با این کار، خود را از این اتهام که گزارش‌ها نشان داده بودند شهر ووهان چین مرکز شیوع بیماری کووید -19 بوده، تبرئه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف گفت: شهادت دانشمند شهید فخری زاده توسط ایادی سرسپرده استکبار جهانی و صهیونیستی هیچ خللی در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایجاد نمی‌کند و دشمنان به اهداف پلید خود دست نمی‌یابند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری با اشاره به دهم آذرماه، «روز مجلس شورای اسلامی» آورده است: این روز را که مصادف با شهادت آیت الله مدرس، روحانی ساده زیست، مستقل، با مناعت طبع، حق گو، شجاع و با شهامت و فداکار تاریخ معاصر ایران است گرامی می‌داریم. در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در شرایطی که ایران عزیز همزمان با مقابله با ویروس منحوس کرونا، شاهد شدیدترین و ظالمانه‌ترین...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جلوی بسیاری از زایمان‌های موسوم به "لاکچری" که مقرر بود زودتر از موعد و در تاریخ رند نهم آذر امسال انجام شود، با نظارت و اطلاع‌رسانی صورت گرفته در استان گرفته شد.

خبرگزاری مهر

قائمشهر - سرمربی نساجی مازندران، درحالی که تیمش در رده هفتم جدول قرار دارد، ادعای صدرنشینی کرد.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست مقابل پیکان به داوری اعتراض کرد و از ارسال نامه کتبی در این زمینه به فدراسیون والیبال خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر انرژی الجزایر اعلام کرد، اعضای اوپک در نشست رسمی روز دوشنبه درباره ضرورت تمدید محدودیت عرضه فعلی اوپک به مدت سه ماه از ژانویه به توافق رسیدند و برای متقاعد کردن همکارانشان در گروه اوپک پلاس به منظور حمایت از این اقدام تلاش خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس اداره صمت کهگیلویه گفت: 80 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی درپی شهادت فخری زاده، طی پیام های جداگانه ای به دبیرکل سازمان ملل، رییس اتحادیه بین المللی و دبیران کل پارلمان های کشورهای اسلامی و روسای برخی از پارلمان ها ضمن تاکید برحق جمهوری اسلامی، بر پیگیری مجازات قطعی آمران این اقدام تروریستی سازمان یافته تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعریف استانداردهای جدید و توسعه خدمات الکترونیک گردشگری با توجه به تغییر ساختارهای کلی سفر در دوران همزیستی با کرونا و پساکرونا را ضروری دانست.

خبرگزاری مهر

قائمشهر - مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت که تیم نفت برای هر بازی و براساس آنالیزی که انجام می‌دهد، با تصمیم سرمربی ترکیب تیم را انتخاب وبازی می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس تاکید کرد: سکوت و بی تحرکی جامعه بین المللی در قبال اعمال مجرمانه تروریستی باعث گستاخی بیشتر آمران و بانیان جنایات ضد بشری و تهدید صلح و امنیت منطقه و بین المللی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب با استفاده از بستر فضای مجازی گفت: باید تاب آوری خانواده ها را در مقابله با شیوع ویروس کرونا افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 2 هزار و 145 واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی به علت تخلفات بهداشتی پلمب شدند.

خبرگزاری ایسنا

مرحله نهایی مطالعه در مورد واکسن کووید -19 که در انگلیس انجام می‌شود، کارایی موثر 100 درصدی واکسن کرونا در برابر موارد شدید را تایید و بیان می‌کند که این واکسن در افراد مسن نیز عملکرد موفقی دارد.