چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - در موج سوم پاندومی کرونا در کشور، استان یزد در راس استان‌های مختلف از نظر میزان شیوع ویروس قرار گرفت و نام شهرستان ابرکوه نیز در میان 43 شهر بحرانی کشور به چشم می‌خورد که این مسئله ضرورت رعایت محدودیت‌های بهداشتی را از سوی شهروندان ابرکوهی دوچندان ساخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نامه محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با جذب 30 هزار نیروی انسانی در واحدهای بهداشتی موافقت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صدری، مدیرعامل شرکت، از فعال شدن رمز پویا بانکی در سامانه 2000 خبر داد و افزود: با توجه به ضرورت استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و لزوم فعال شدن رمز دوم پویای مشتریان برای پرداخت‌های بالا از طریق درگاه‌های ارتباطی، از این پس، مشترکان برای پرداخت قبوض بالای یک میلیون ریال خود می‌توانند با استفاده از رمز پویا بانکی از این سامانه استفاده کنند. مدیرعامل...

خبرگزاری ایسنا

سیاوش طهمورث که نقش ناتمام زنده یاد سیروس گرجستانی را در سریال «شرم» به پایان رسانده است، از امشب دوشنبه دهم آذر ماه رسما به عنوان بازیگر جانشین، به بینندگان معرفی شد. او در بخش هایی از صحبت هایش پیش از آغاز نقش آفرینی عنوان کرد که ابتدا دلش نمی‌آمده است تا جای مرحوم گرجستانی را در این سریال پر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نفت با اشاره به اینکه بازار نفت همچنان شکننده است، گفت: تمدید توافق کاهش تولید احتیاطی است که اوپک می کند و البته احتیاط معقولی برای ایجاد توازن در بازار است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور گفت: به خاطر اختلاف نظر بین بانک ملت و اداره راه و شهرسازی در نحوه اختصاص 20 میلیارد ریال تعهد این بانک به طرح احداث کتابخانه مرکزی این شهر، احداث آن با تاخیر مواجه شده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نگران پیک زمستانه کرونا هستیم چون با سردتر شدن هوا شانس و خطر انتشار بیماری بیشتر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرزند شهید محسن فخری‌زاده گفت: علم و دانش مهمترین سلاح شهید فخری‌زاده بود و نباید گذاشت این سلاح بر زمین بماند.

خبرگزاری ایسنا

دکتر کولیوند، رییس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی با حضور در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با مهندس سید پرویز فتاح، در خصوص استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات و اقامتگاه‌های آن نهاد در ایجاد نقاهتگاه و قرنطینه عمومی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - یک حرکت خوردویی در قم که در فراخوان‌های اصلی با عنوان بزرگداشت شهید محسن فخری زاده و در برخی دیگر نیز با عنوان سیاسی "پایان مذاکره" اعلام شده بود، بدلیل شرایط قرمز کرونایی و ممنوعیت هر گونه تجمع در قم، با ممانعت نیروی انتظامی روبرو شد و به انجام نرسید.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - آبگرفتگی در برخی مناطق و منازل اهواز با گذشت چندین ساعت از پایان بارندگی در حالی ادامه دارد، که این شهر در شرایط قرمز کرونا، هفته دوم قرنطینه را از سرمی‌گذراند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت شهید محسن فخری‌زاده، طی پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل سازمان ملل، رئیس اتحادیه بین‌المللی و دبیران کل پارلمان‌های کشورهای اسلامی و آسیایی و همچنین روسای برخی از پارلمان‌ها، ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی بر پیگیری مجازات قطعی آمران و عاملان این اقدام تروریستی در چارچوب اصل دفاع مشروع و مقابله با اقدامات تروریستی سازمان‌یافته، خاطرنشان کرد: هرگونه سکوت...

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: در بودجه سال آینده اعتبارات هزینه‌ای استان 491 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به سالجاری حدود 65 درصد افزایش خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه چین از درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تقویت همکاری با پکن استقبال کرد.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم هندبال زنان بافق گفت: متاسفانه حین بازی با ذوب آهن ساق پای یکی از بازیکنانم شکست و نتوانستیم تا انتهای بازی او را داشته باشیم.