چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

دختر 8ساله ساکن بندرعباس با همکاری دوست 12 ساله اش با انگیزه مشکلات خانوادگی بر اثر حلق آویز شدن فوت کرد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - مسئول نمایندگی آستان رضوی استان اردبیل گفت: با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی 1000 کارت هدیه در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند توزیع شد.

خبرگزاری ایسنا

با تایید پروتکل‌های بهداشتی پیشنهاد شده فدراسیون ووشوی ایران به فدراسیون جهانی، به نظر می‌رسد که هر چه زودتر باید شاهد آغاز مسابقات ووشو در سراسر جهان باشیم.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - 15 فرد مبتلا به ویروس کرونای بستری شده در مراکز درمانی استان اردبیل طی شبانه روز گذشته در ادامه وضعیت قرمز شیوع این بیماری جان باختند.

خبرگزاری مهر

یک شرکت حمل و نقل ریلی از الحاق 24 دستگاه واگن باری لبه بلند تولید داخل به ناوگان این شرکت با استفاده از ترمز ملی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو از تأیید دستورالعمل بهداشتی پیشنهادی ایران از سوی فدراسیون جهانی به منظور برگزاری مسابقات مختلف ووشو در سراسر جهان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

کمیسیون ملی یونسکو در حاشیه برپایی اولین دوره از جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» از ژالو علو تقدیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ندا شاهرخی، حسین توازنی‌زاده و امیر راد به عنوان هیئت‌انتخاب بخش «دیگرگونه‌های اجرایی» سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

وضعیت رعایت پروتکلهای بهداشتی در اردوهای ورزشی و کاهش موارد ابتلا به کرونا در ورزشکاران حرفه ای، نگرانی از درگیری‌های قلبی در ورزشکاران بهبودیافته کرونا و لزوم پیگیری این موضوع، فعالیت چراغ خاموش باشگاه های خصوصی و شانس بالای انتقال بیماری در باشگاه های بدنسازی و... از جمله مواردی بود که دبیر انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران درباره آن توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - همزمان با شدت گرفتن کرونا در سراسر سیستان وبلوچستان و آغاز محدودیت‌های کرونایی اصناف و بازاریان نخستین قشری بودند که با پایین آوردن کرکره‌های محل کسب به مقابله با این ویروس نامانوس شتافتند و با تحمل ضررهای اقتصادی و مالی مصداق بارز گذشتن از مال برای حفظ سلامتی مردم کشورشان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «علی ططری» استاد دانشگاه با برشمردن وظایف مجلس و نمایندگان در خصوص تعامل این نهاد با دولت گفت: ما اکنون با وجود بیماری کرونا و تحریم‌های لجام گسیخته با شرایط بسیار سختی مواجه هستیم که این موارد باید مدنظر نمایندگان باشد که تعامل میان مجلس و دولت نقطه نخست آن و آغاز رفع مشکلات مردم است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - یکی از آرزوهای این روزها شاید این باشد که قرنطینه هر چه زودتر تمام شود یا اینکه صبح بیدار شویم و خبری از ویروس کرونا نباشد، ویروسی که ناگهانی آمد و امیدواریم ناگهانی هم برود.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون کشاورزی با سازمان شیلات به علت ابتلای رئیس سازمان شیلات به بیماری کرونا لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن 20 سال به دنبال ترور شهید فخری‌زاده بود، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی کشور با دقت احتمال وقوع و محل بروز احتمالی حادثه علیه ایشان را پیش بینی کرده بودند. به دلیل تواتر اخبار در این مدت متاسفانه جدیت مورد نیاز اعمال نشد و این بار دشمن موفق شد.