چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

مهدی سیدعلی قرار است فردا برای استقلال بعد از قریب به 160 روز از آن اتفاق جنجالی سوت بزند؛ با این تفاوت که دیگر خبری از فرهاد مجیدی نیست که داستان داغ ویلای امیردشت مجددا سوژه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای آمریکایی "هیل" نوشت: مبارزه با کرونا، اقتصاد، قطبی گرایی، رویارویی با کنگره و تشریح برنامه‌های ریاست جمهوری پنج چالش بزرگ جو بایدن است که مدیریت کرونا در صدر آنها قرار دارد و هر گونه اقدام اشتباهی در این زمینه برای او هزینه بر خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده عملیاتی قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: مجموعه افرادی که در بالاترین، بدترین و پرریسک‌ترین حالت مبتلا به کرونا تخمین می‌زنیم شامل 3 درصد مردم می‌شود و 97 درصد مردم سالم و پاک هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تداوم همدلی‌های ایام کرونا می‌تواند برای توسعه کرمانشاه تحول‌آفرین باشد، گفت: خوشبختانه این همکاری‌ها موجب کاهش تعداد بستری‌ها و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران گفت: میزان کم تحرکی و ورزش نکردن ایرانیان بعد از کرونا 20 درصد بیشتر شده است، قبل از کرونا 50 درصد بی تحرکی داشتیم اکنون از هر چهار ایرانی سه نفر ورزش نمی کنند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: مرکز قرنطینه معتادان متجاهر و متکدیانی که به کرونا مبتلا شده‌اند با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان بزودی راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - شیوع ویروس مرگبار کرونا آسیب‌های جدی به حوزه گردشگری مازندران وارد کرد، اما گذشته از کاهش محسوس مسافرانی که به هر حال دست و پا شکسته به مازندران سفر می‌کنند، این ویروس بیشترین تاثیر را بر روی گردشگران خارجی داشته است.

خبرگزاری مهر

ولی تیموری گفت: تعریف استانداردهای جدید خدمات الکترونیک به گردشگران با توجه به تغییر ساختارهای کلی سفر در ایام همزیستی با کرونا و پسا کرونا ضرورت بسیاری دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - احزاب و شخصیت‌های تونس با صدور بیانیه‌هایی ترور «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی کشورمان را محکوم کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کرمانشاه از فعالیت سه سرپناه شبانه بهزیستی در استان خبر داد و گفت: پذیرش افراد بی‌خانمان و دارای اعتیاد در این مراکز با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: در اجرای طرح شهید سردار قاسم سلیمانی 54 هزارو 474 نفر در این شهرستان غربالگری شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - روانشناس البرزی با اشاره به خانه نشین شدن دانش آموزان در شرایط کرونایی گفت: انتظار می رود خانواده ها به ویژه مادران محیط آرام برای فرزندان دانش آموز خود فراهم کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جانشین استاندار در ستاد کرونا کرمان گفت: با اعمال محدودیت های جدید از هفته گذشته تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا و افراد فوت شده کاهش پیدا کرده است و محدودیت ها تا بهتر شدن وضعیت ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه با قدردانی از مردم، کسبه و بازاریان در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان گفت: این محدودیت‌ها منجر به کاهش آمار فوتی‌ها و بستری‌ها شده اما زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع نشده است.

خبرگزاری تسنیم

سه کشور آلمان، انگلیس و آمریکا اعلام کرده‌اند تا هفته آینده واکسیناسیون سراسری را آغاز می‌کنند و اتحادیه اروپا هم از احتمال اجرای این طرح تا ماه آینده خبر داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میگوئل دیازکانل رئیس جمهوری کوبا اعتراض های اخیر شماری از هنرمندان به کمبود آزادی بیان را آخرین تلاش دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای سرنگونی انقلاب کوبا دانست.