چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری میزان

پس از شیوع موج سوم بیماری کرونا و تعطیلی دوباره تمامی تماشاخانه‌های تئاتر، این هنر با سکون غیر قابل منتظره‌ای روبرو شد، هر چند بسیاری از هنردوستان تئاتر با ایجاد رویداد‌های مجازی سعی در زنده نگه داشتن این هنر طی هشت ماه اخیر داشتند، اما ضرر وارد شده بر تئاتر بسیار بالا بود.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: سه هزار و 315 تن از ابتدای آذرماه تاکنون با اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان به طور محله محور در زمینه ابتلا به ویروس کرونا غربالگری و پایش شدند.

خبرگزاری ایسنا

فراخوان سومین دوره جایزه ادبی «الوند» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اعمال محدودیت‌های کرونایی در خراسان جنوبی سبب شده تا روند بستری و فوتی‌های کرونا در این استان که هنوز هفت شهرستان آن در وضعیت قرمز قرار دارند، با شیب ملایم رو به کاهش باشد اما این به معنای عادی شدن اوضاع نیست.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: تمام شهرستان‌های قرمز این استان با اعلام رسمی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، به رنگ نارنجی در آمدند.

خبرگزاری ایرنا

«سیدعباس صالحی»، وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی، کرونا را یک مساله اجتماعی عنوان کرد که می توان از طریق افکار عمومی و اجتماعی مدیریت کرده و پیش برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتحادیه کارگری «وردی» (اتحادیهخدمات همگانی آلمان) از کارگران شرکت آمازون در این کشور درخواست کرد که برای دومین بار در هفت روز گذشته اعتصاب کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اسامی فیلم‌های بخش «جایزه شهید آوینی» چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

دادستان کل کشور در خصوص مصوبه تمدید قراردادهای اجاره مسکن در دوران شیوع کرونا گفت: در زمینه اجرای این دستورالعمل استثنائاتی از جمله یکساله بودن این دستورالعمل و همچنین استثناء شدن افرادی که ملک استیجاری آن‌ها مورد نیاز خود و بستگان درجه یک آن‌هاست، تعیین شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استاندار جدید خراسان رضوی برنامه خود را برای توسعه این استان در قالب هفت گام، همزمان با تلاش معطوف بر حذف "موانع تولید، کاهش شیوع ویروس همه‌گیر کرونا و بهره حداکثری از ظرفیتهای بالقوه در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و تجارت بین‌المللی" تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 371 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار قرچک با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان از حیث فراگیری و شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به مصوبه استانداری تهران، این شهرستان شامل تعطیلی سراسری نمی‌شود و ادارات تعطیل نیست.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از مجموع یک هزار و 854 نمونه‌گیری انجام شده از افراد مشکوک در 24 ساعت گذشته 675 نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان شناسایی شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 180 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در این استان شناسایی که 141 نفر آنان تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شدند.