چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

لاهیجان - ایرنا - معاون فرماندار لاهیجان از پرداخت 122 فقره تسهیلات بند "ب" تبصره 16 قانون بودجه 99 از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان تحت پوشش در شهرستان لاهیجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند کاهشی داشته و طی این مدت یک‌هزار و هشت خودروی متخلف در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهرها اعمال قانون شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مجمع بسیجیان استان اصفهان از دستگاه دیپلماسی کشور خواست تا با پیگیری از طریق نهادهای بین‌المللی در خصوص محکومیت ترور شهید محسن فخری‌زاده، از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - فرماندارگناوه گفت: ادامه و کاهش و افزایش محدودیت‌هایی جدید کرونایی دراین شهرستان رابطه تنگاتنگ و مستقیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به شیوع کووید 19 و تبعات آن بر تهیه مواد غذایی سالم و تازه، پایگاه خبری یونیسف پنج روش ساده و کاربردی برای تامین غذای کودکان را مورد بررسی قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از مطالبات جدی ما از شهرداری تهران ایجاد پنج آرامستان در نقاط مختلف این کلان‌شهر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت در دور دوم حمایت‌های جبرانی وام یک میلیون تومانی و کمک هزینه یکصد هزار تومانی به 29 میلیون و 700 هزار نفر پرداخت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی، کرونا را یک مساله اجتماعی عنوان کرد که می توان از طریق افکار عمومی و اجتماعی مدیریت کرده و پیش برد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: مجوزهای گردشگری استان تا پایان سال جاری تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا

یکی از زحمت‌کشان سینما که در تشییع و خاکسپاری بسیاری از هنرمندان قدیمی و سرشناس سینما نقشی مهم داشته، امروز با حضور تعدادی از دوستان، همکاران و هم‌صنفی‌هایش به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده گفت: جامعه جهانی از جمله کره جنوبی ضمن محکومیت این اقدام باید مقابل چنین اقداماتی که نقض صریح قوانین بین‌الملل است، بایستند.

خبرگزاری تسنیم

کامران شرفشاهی معتقد است که بازار کتاب کودک در حال حاضر وضعیت اسفناکی را تجربه می‌کند؛ شرایطی که حاصل کرونا نبوده و زخم کهنه‌ای است که درمان نشده است.

خبرگزاری ایسنا

طبق نتیجه جدیدترین نظرسنجی رویترز، عربستان سعودی با توجه به رشد چشمگیر شاخصهای قیمت نفت، قیمت فروش رسمی نفت خود به خریداران آسیایی در ژانویه را افزایش می دهد.

خبرگزاری مهر

در حالی 36 نماینده مجلس به وزیر راه بابت افزایش 2 برابری نرخ بلیت پروازهای داخلی تذکر دادند که سازمان هواپیمایی تنها با افزایش 10 درصدی قیمت بلیت، موافقت کرده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون اسبق استانداری تهران بر ضرورت پرداختن فوری به نظام جامع تأمین اجتماعی تاکید کرد و گفت: دولت باید در کنار طرح جامع تأمین اجتماعی طرح ادغام سازمان های موازی و فاقد اثربخشی را در دستور کار خود قراردهد تا آنچه ازمالیات ها دریافت می شود بخش عمده آن به طور مستمر برای پشتیبانی از نظام تأمین اجتماعی قرار داده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت‌کنندگان در وبینار «ایرانیان و واکسن کرونا» با تبیین اقدامات انجام شده برای خرید واکسن کرونا برای 20 درصد از اقشار پرخطر جامعه در کنار تولید، اعلام کردند که پیشرفت محققان کشورمان در تولید واکسن، مانع گرانفروشی شرکت‌های خارجی شده است.