چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با ساز و کارهای انجام گرفته در زمان حاضر هزینه نسخ الکترونیکی دارویی بیماران تامین اجتماعی این استان به صورت برخط به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر گفت: دامادی که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده و بازداشت شده بود به تهیه و توزیع ماسک رایگان محکوم شد.

خبرگزاری ایسنا

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته ایران در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان به طور شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش به سر می‌برند و برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار هستند.

خبرگزاری مهر

اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به منظور برررسی وضیت کاروان اعزامی به توکیو و همچنین شرایط انتخابات کمیسیون ورزشکاران تشکیل جلسه دادند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیر فناوری و اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان گفت: امکان و زیر ساخت مناسب برای دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق شبکه دولت در سطح این استان فراهم است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ایلام گفت: حدود 54 هزار نفر از مردم این استان مشترک صندوق صدقات خانگی هستند و در این امر مشارکت دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رادیو بین المللی چین از رسانه های دولتی این کشور در تحلیلی با استناد به تحقیقات دانشمندان اروپایی مدعی شد که احتمالا ویروس کرونا پیش از ووهان در بسیاری از کشورهای جهان شیوع یافته بود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: موارد بستری بیماران تنفسی و کرونایی در این استان اکنون نسبت به پایان آبان ماه کاهش یافته اما وضعیت شیوع کرونا همچنان نگران کننده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - فرماندار آمل با انتقاد از تداوم وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان، گفت: با وجود ضعف گسترده نظارتی در آمل، نمی‌توان انتظار داشت این شهرستان از وضعیت قرمز خارج شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: همه دستگاه‌ها با قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی برای مدیریت کنترل اپیدمی کووید 19 همکاری کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: افزایش ظرفیت سردخانه‌ها از مهمترین مشکلاتی بود که در این شرایط با آن روبرو بودیم، بنابراین سردخانه‌های کانتینری و دو دستگاه سوله بحران برای رفع این مشکل آماده سازی شد.

خبرگزاری مهر

مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه دو، با هدف حمایت از اقتصاد خانواده زنان سرپرست خانوار به بهره بردرای رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: حدود 25 درصد ااز رشد قدی افراد بزرگسال در دوران نوجوانی است.

خبرگزاری مهر

معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از بررسی چگونگی استقرار واحد اورژانس در برخی ایستگاه های مترو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

طرح شهید قاسم سلیمانی (طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله محور) با هدف شکستن زنجیره انتقال کووید19 با سه محور مراقبت، حمایت و نظارت در کشور اجرا می شود.