چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

معاون گردشگری در نشست وزرای گردشگری کمیته دائمی همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری‌های اسلامی تاکید کرد: کشورهای اسلامی در مهار کرونا در حوزه گردشگری، همکاری و تبادل تجربه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 371 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 48 هزار و 246 نفر رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گیلان گفت: چهار داروی جدید تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - بر اساس گزارش مرکز آمار کشور، شیوع ویروس کرونا در حالی طی نیمه نخست امسال میزان اشتغال در استان مازندران را 3.2 درصد کاهش داد که میانگین کشوری اثرگذاری شیوع این ویروس بر کاهش اشتغال 5.3 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - رییس مرکز بهداشت جیرفت از پلمب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: از ابتدای سال تاکنون که کشور درگیر بیماری کرونا بوده، 31 هزار و 314 جلسه دادرسی الکترونیکی برگزار شده است.

خبرگزاری مهر

طبق آمار اتحادیه توسعه فرامرزی چین، تجارت دوجانبه چین و روسیه بدون شک تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار گرفته اما با این حال تخمین زده می‌شود تا پایان سال از 100 میلیارد دلار فراتر برود.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور روسای جمعیت هلال احمر و سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

«عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، روز دوشنبه در حاشیه نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مجموعه افرادی که در بالاترین، بدترین و پرریسک‌ترین حالت مبتلا به کرونا تخمین می‌زنیم شامل 3 درصد مردم می‌شود و 97 درصد مردم سالم و پاک هستند.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با بیان این که کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارهای این شهرستان ذخیره شده است گفت: مردم بابت تهیه اقلام ضروری نگرانی ندشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رئیس کمیته بازرسی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قزوین گفت: آخرین ارزیابی‌ها حاکی از رعایت 82 درصدی پروتکل‌های بهداشتی تعیبن شده برای مقابله کرونا در این استان است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود با تقدیر از همراهی خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در سایه فرهنگ بالای مردم در همکاری با اجرای طرح محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت 9 بیمار کرونایی دیگر در 24 ساعت گذشته، آمار متوفیان این بیماری در استان به یک هزار و 250 نفر رسید.

خبرگزاری ایسنا

اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن برگزاری نشست با مدیرعامل و معاونین سازمان بهشت زهرا (س) از بخش های مختلف این سازمان اعم از مجتمع عروجیان و سالن های تطهیر بازدید کردند و بر لزوم ایجاد 5 آرامستان در نقاط مختلف تهران برای جلوگیری از ترافیک محدوده بهشت زهرا تاکید شد.

خبرگزاری تسنیم

مشمولان دریافت وام یک میلیونی کرونا تا فردا سه‌شنبه 11 آذرماه فرصت دارند که کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت‌شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال کنند.