سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

مراسم اهدای 999 کپسول اکسیژن از محل کمک‌های خیرین یکشنبه 9 آذر، با حضور کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در سازمان امداد و نجات برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس «آرامش» را نیاز این تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا دانست.

خبرگزاری ایرنا

رئیس جمهور ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت ترور ناجوانمردانه و شهادت سرافرازانه دکتر محسن فخری زاده، دستور پیگیری لازم جهت پیشگیری و مقابله با این قبیل اقدامات ناامن کننده را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای سال تحصیلی 99-98 منتشر و برترین‌های آموزش در 48 شاخص معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

معاون مهندسی شرکت زامیاد گفت: زامیاد توانست در سال جهش تولید با همت و تلاش جمعی همکاران خود با تولید 111 دستگاه اکسل عقب و 104 دستگاه اکسل جلو در یک شیفت کاری، از ظرفیت اسمی عبور کند.

خبرگزاری ایسنا

مجتبی ولی‌پور گفت: امیدوارم بعد از دو هفته تعطیلی که همه به سر کار برمی‌گردند استخرها هم بازگشایی شود تا ورزشکارانی که تمرین می‌کنند بتوانند از آب استفاده کنند. بعد هم می‌خواهم ورزشکاران را از نظر مالی حمایت کنند. ما در حال حاضر هیچ دریافتی نداریم.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - پیکر پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران (که (روز جمعه 7 آذر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت بود) یکشنبه 9 آذر با همراهی جمع محدودی از اعضای خانواده، دوستان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایسنا

فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شهید فخری زاده در جهت تولید اولین کیت تشخیص کرونا، پدافند هسته ای، پیشرفتهای موشکی و دفاعی کشور تاکید کرد که اگر فخری زاده ای را از ما گرفتند، فخری زاده های بیشتری پا به عرصه گذاشته و شتاب دهنده حرکت او خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - آجیل‌فروشان فاروج، شهر آجیلی خراسان شمالی، در حالی با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی دست از کار کشیده‌اند، که فعالان این صنف در دیگر شهرهای استان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در شهرهای دارای وضعیت قرمز این استان با حداقل تعداد کارکنان بر اساس نظر و تصمیم عالی ترین مقام مسئول آن اداره باید نسبت به خدمات‌رسانی به مردم در امور بااهمیت اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا

اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت "همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک" را شعار روز جهانی ایدز اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز هستیم چرا که معتقدیم این یک تصمیم احساسی و غیرکارشناسی است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور در جلسه فوق العاده صبح امروز هیئت دولت، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت ترور ناجوانمردانه و شهادت سرافرازانه محسن فخری زاده، دستور پیگیری لازم جهت پیشگیری و مقابله با این قبیل اقدامات ناامن کننده را صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این که رفتار ویروس کرونا متفاوت شده و دچار جهش های خاص شده است؛ از کاهش آمار مرگ و میرهای کرونایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مدتی است تمرینات اختصاصی را در دو نوبت هر روز انجام می‌دهم و عجله‌ای برای حضور در میدان مسابقه ندارم تا بتوانم با آمادگی صددرصد بازگردم.