سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: 102 کودک کار و خیابانی از ابتدای سال جاری تاکنون پذیرش و تحت خدمات اجتماعی قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - فرماندار پارس‌آباد مغان از فعالیت 43 تیم محله‌محور برای نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی با محوریت بسیج در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا

تاریخ و آثار برجا مانده از تاریخ، بخشی از سند هویتی هر دیاری است؛ اما نامهربانی با این اسناد، آنها را در معرض طوفان ناملایماتی قرار داده و به سمت ویرانی می‌کشاند؛ گاه این ویرانی شامل تخریب فیزیکی بناها و آثار است و گاه عمیق‌تر شده و به ابعاد معنوی و معنایی، لطماتی وارد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - تولد نوزاد عجول گمیشانی در آمبولانس، درگذشت نخستین امام جمعه گنبدکاووس، اطلاعیه باشگاه شهرداری گنبد برای جذب بازیکن والیبال در رده نوجوانان و جوانان و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در مراوه‌تپه از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مسوول واحد جذب اداره‌کل انتقال خون همدان گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم از اهدای خون در استان، ذخیره خونی به اندازه کافی موجود بوده و کمبودی در این‌باره نیست.

خبرگزاری مهر

سخنگوی صنعت برق از تداوم فعالیت و خدمت‌سانی به مردم توسط صنعت برق در شرایط کرونا و حتی روزهای تعطیل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه بلژیکی در گزارشی تحلیلی نوشت هدف از ترور دکتر فخری زاده، دانشمند ایرانی که گفته می‌شود دست تل‌آویو با همدستی واشنگتن در پشت پرده آن نهفته است، در واقع سنگ اندازی در سیاست دولت آتی بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای بازگشت به برجام بوده است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: شهروندان این استان برای دریافت خدمات حوزه برق با بهره‌گیری از سامانه " برق من" به مراجعه حضوری نیازی ندارند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام ایرنا - استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی موسوم به غربالگری محله به محله به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های کرونایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین (ع) از فردا در سراسر استان آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور حل گفت: دانشگاه پیام نور، ایجاد اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان را وظیفه خود می‌داند و در همکاری با سایر نهادها در این راستا گام برمی دارد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - سرپرست اداره هماهنگی، مشارکت ها و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام گفت: امسال در مجموع 315 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون هیچ اختلالی به دلیل شیوع کرونا در زنجیره عرضه برق شامل تأمین تجهیزات صنعت برق و سوخت مورد نیاز نیروگاه ها، اجرای پروژه های احداث، نگهداری و تعمیرات، پایداری شبکه تولید، انتقال و توزیع برق رخ نداده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از بهره‌برداری 2 مرکز بازتوانی و درمان اعتیاد مردان و بانوان در اردبیل خبر داد و گفت:. این مراکز نخستین مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد استان بوده و با پذیرش معتادان شروع به فعالیت کرده است.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت عراق اعلام کرد که این کشور به دنبال معافیت از توافق کاهش تولید نفت اوپک پلاس نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - این روزها همه فعالیت‌ها، کارها، مباحث، گفت وگوها به کرونا خلاصه می‌شود و اینگونه این ویروس در همه مشکلات جامعه بویژه مسائل اقتصادی اضافه شده است در این بین با اجرای طرح محدودیت کرونایی بار دیگر سختی‌ها و معضلات پیش‌روی مشاغل بویژه بازاریان و اصناف نمایان شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: 32 باشگاه ورزشی استان به دلیل بی‌توجه به اعمال محدویت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا، پلمب شده است.