سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران ژاپنی در بررسی جدید خود دریافتند که میکروبیوم روده می‌تواند نقش مهمی در تنظیم خواب طبیعی بر عهده داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

هافبک بلژیکی مانند مهاجم سابق رئال مادرید مدام مصدوم می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با ادامه یافتن همه‌گیری کرونا و تاثیر آن بر صنعت جهانی سینما، یک نویسنده آمریکایی و منتقد سینما در یادداشتی نوشت: این صنعت به‌ویژه در هالیوود پس از همه‌گیری کرونا تغییر کرده و دیگر مثل قبل نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شمیرانات تاکید کرد: پاشنه آشیل انقلاب اسلامی عدم ارتباط مستقیم مدیران با مردم است. بایستی سطح ارتباط‌گیری و برگزاری جلسات مستمر با مردم در راستای حل مشکلات ارتقا یابد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: از ابتدای اجرای محدودیت ها (اول آذرماه) تا کنون؛ بیش از هفت هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشتند، برگردانده شدند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان از آغاز دریافت آثار دوازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی مناطق زاگرس نشین کشور از روز یکشنبه نهم آذرماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: پزشکی قانونی به عنوان ابزار عدالت گستر، مهمترین نقش را در کنار سیستم قضایی پیدا کرده و نقطه اتکای مهمی در دادرسی های عادلانه شده است.

خبرگزاری ایسنا

ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت تمام شده بلیت مترو 15000 تومان شده است و همانند گذشته نیست، گفت: موضوعات مطرح شده به معنای گران شدن بلیت مترو نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موارد روزانه مرگ کرونا در کشور بعد از حدود یکماه برای دومین روز متوالی به زیر 400 نفر رسید و امروز 389 فوتی داشتیم.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور را اعلام کرد و با بیان اینکه امروز دومین روزی است که مرگ زیر 400 نفر ناشی از این بیماری را (بعد از حدود یکماه) در کشور تجربه می‌کنیم، گفت: از مردم تقاضا می کنیم این آمار را به فال عادی انگاری اوضاع نگیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت که لایحه ضوابط کنترل آلایندگی پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال‌ها، با گذشت دو سال از زمان لایحه، هنوز به شورا ارایه نشده‌است.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - دادستان شوش گفت: چهار نفر از افرادی که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برپایی مجلس ترحیم و تیراندازی در یکی از مناطق شهر شوش کرده بودند بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در کنار سپاه، ارتش، دستگاه قضایی و اطلاعات موثرترین مولفه در امنیت کشور است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد جان باختگان کرونا در این استان تا پایان روز هفتم آذرماه به یک‌هزار و 131 نفر رسیده است.