سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد جان باختگان کرونا در این استان تا پایان روز هفتم آذرماه به یک‌هزار و 131 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه هم زمان با سراسر کشور تا 12 آذرماه ادامه دارد که برای اولین بار در رشته روانشناسی اجتماعی در واحد تهران جنوب دانشجو پذیرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: محدودیت های رفت وآمد در بندرهای قشم، پل ولافت براساس تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و تردد در این مسیرها از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 85 ادعای طب سنتی برای کرونا بررسی شده و 19 ادعا به مرحله نهایی رسیده، هر ادعایی از جمله داروی امام کاظم (ع) نیز قابل بررسی است البته درباره صحت روایت باید حوزه علمیه نظر دهد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهاباد گفت: 350 بسته کمک معیشتی و هزار کارت هدیه هر کدام به ارزش 300 هزار تومان به مناسبت هفته بسیج (30 آبان تا ششم آذرماه) در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان محروم گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در خصوص اوراق مشارکت حمل و نقل به شریعتمداری وزیر کار و همتی بانک مرکزی پیغام فرستاده و صحبت کردم گفت: اینکه بگویند شهرداری اعتبار دارد و دولت اعتبار ندارد، صحیح نیست و زیر سوال بردن دولت جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، گفت: از مجموع 320 تخت‌های بستری و مراقبت ویژه اختصاص یافته برای بیمارن تنفسی و کرونایی سیستان و بلوچستان 65 درصد آنها هم‌اینک تکمیل است.

وب‌گاه عصر ایران

البته ورود یک جشنواره در حوزه تولید با نمایش تولیدهای تازه تفاوت دارد، ولی در مقابل این گفته‌ی دبیر که «جشنواره مقاومت توانست تا حد زیادی به وظیفه اساسی جریان سازی جامعه عمل بپوشاند.» باید پرسید معیار سنجش این جریان‌سازی چیست؟

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده جهت استفاده از ظرفیت طب سنتی در مسیر پیشگیری و کمک به درمان کرونا، در عین حال به برخی ادعاها مبنی بر درمان کرونا با داروهای گیاهی منتسب به معصومین، پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در سایت دیوار به بهانه فروش کد تخفیف اسنپ اقدام به کلاهبردای می کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان البرز در بیانیه های جداگانه ای ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند دفاعی و هسته ای کشورمان را محکوم کردند.

خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از آمادگی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی روانشناسی برای حمایت روانی از بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه ها و محل های قرنطینه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس هیات پزشکی ورزشی اصفهان گفت: در هفته نخست طرح ملی محدودیت 2هفته‌ای با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا، در این استان 16 باشگاه متخلف شناسایی و به اداره کل ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت برق گفت: فعالیت و خدمت‌سانی به مردم توسط صنعت برق در شرایط کرونا و حتی روزهای تعطیل تداوم دارد.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه پارسال آنچنان تنگناهای اجتماعی را به دنبال داشته که به مهمترین دغدغه سلامت، اجتماع و اقتصاد نه تنها در ایران بلکه در جامعه جهانی تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - شهر نشاط و پویایی روزهای عادی را ندارد در این شرایط کودکان کار که پایه درآمد آنها نزدیک شدن به افراد و مجاب کردن آنها در فرصت‌های اندک برای فروختن داشته‌های ناچیزشان است، بازار کارشان راکد شده است.