سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ارزیابی وسع به دلیل شیوع بیماری کرونا تا پایان امسال برای متقاضیان بیمه رایگان سلامت که قصد دارند از خدمات بخش دولتی استفاده کنند، متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین معاملات انجام شده در بازارهای جهانی منتهی به جمعه (7 آذرماه) بهای هر اونس طلا رو به کاهش گذاشت، و فلز زرد وارد کانال کمتر از یک هزار و 800 دلاری شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - بیش از 10 روز از اجرای مرزبندی‌های کرونایی در شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس می‌گذرد، کرکره‌های بیشتر مغازه ها پایین است و شهروندان نسبتا شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما همچنان تب کرونا در این استان بالا است و از شمار جان باختگان و مبتلایان کم نشده است.

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نیکوکاران و خیران شهرستان جهرم با پیوستن به پویش هر نفر یک خیر سلامت، سه میلیارد و 300 میلیون ریال به بیمارستان‌های استاد مطهری و پیمانیه جهرم کمک کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیونی ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 ارسال کنند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به 986369+ بفرستند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه تا زمان درمان قطعی کرونا فاصله داریم، گفت: برای پیشگیری از انتقال این ویروس، سبک زندگی اجتماعی باید با شرایط شیوع ویروس کرونا منطبق شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس پلیس راهور استان یزد اعلام کرد: از اول آذرماه ماه، زمان آغاز محدودیت‌های ترافیکی شبانه ناشی از شیوع کرونا (21 شب تا 4 صبح) تاکنون 12 هزار مجوز تردد در مرکز استان صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار کامیاران گفت: با توجه به اعمال محدویت‌های کرونا و کاهش حداکثری حضور کارکنان در دستگاه‌های اجرایی، خدمات اداری در این شهرستان تا اطلاع ثانوی به صورت تلفنی و غیر حضوری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از دستگیری مدیر کانالی که به بهانه کاریابی اطلاعات بانکی کاربران فضای مجازی را اخذ و از سایر شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای طرح منع تردد شبانه تاکنون در استان بیش از 80 درصد موفقیت و میزان بستری‌های ناشی از کرونا روند کاهشی داشته است.

خبرگزاری مهر

سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2مالخر و کشف 200 فقره مالخری خبر داد و گفت: از کیف همراه متهمان 30 دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مراسم وداع با «فریبا بهرام‌نژاد»، نخستین بانوی شهیده کنگاور روز یکشنبه با حضور جمعی از اعضای کادر درمان، خانواده شهید و مسوولان در بیمارستان شهید چمران این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - وزیر نفت عراق با دفاع از توافق «اوپک پلاس» در خصوص کاهش تولید کشورهای صادرکننده این فرآورده، بار دیگر بر پیش‌بینی‌های سابق خود مبنی بر بهبود قیمت جهانی نفت در اوائل سال 2021 تا سقف 50 دلار در هر بشکه تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

عضو اتاق بازرگانی ایران می‌گوید آنچه در روزهای گذشته در بازار مرغ رخ داد، یک اتفاق گذرا و موقتی بود و ادامه نخواهد یافت.