سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

رمان «پایانی متفاوت» با نگاه به مباحث روانشناختی نوشته فرشته حیدری منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکر پرویز پورحسینی صبح امروز (یکشنبه 9 آذر) و با کارنامه ای پربار در زندگی هنری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایسنا

روزنامه دولتی الصباح به نقل از وزیر نفت عراق نوشت: این کشور از اوپک برای معافیت از کاهش تولید درخواست نخواهد کرد و انتظار دارد قیمت نفت در ابتدای سال 2021 به حدود 50 دلار برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت کانادا صادرات داروهای تجویز شده به آمریکا را در صورت گزارش کمبود در داخل کانادا متوقف کرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در گستره جهانی بر زندگی بشر در جای جای جهان از جمله ایران و استان مرکزی تاثیر شگرفی داشته و در موارد متعددی موجب دگرگونی وضعیت شده که شعر و ادب نیز از این دایره بیرون نیست ولی این مشکل جهانی هر چند حرکت کاروان شعر و ادب استان را کند کرده ولی آن را متوقف نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا _ یک نشریه اسپانیایی نوشت، ماه نوامبر اگر چه از سردترین ماه‌های سال است اما این بار برای سرمایه گذاران بازار سهام اروپا پس از حدود یک سال دشوار سقوط و افت ناشی از بیماری کووید_19، خاطره ای گرم به جای گذاشته و بازار سهام سیر صعودی را نشان می دهد.

خبرگزاری ایسنا

یک زن سنگاپوری نوزادی به دنیا آورد که در خون او آنتی بادی کووید -19 مشاهده شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - زنده‌فروشی مرغ و عرضه خارج از شبکه در کنار عواملی همچون گرانی برخی اقلام نهاده‌ها و خروج آن از کرمانشاه، موجب بالارفتن قیمت این ماده غذایی در استان شده که علاوه بر ممنوعیت خروج آن، طرحی برای ساماندهی فعالیت زنده‌فروشی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق حساب های روسیه هشدار داد که موج دوم شیوع ویروس کرونا مشکل بیکاری در این کشور را تشدید خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

"آشر" عجیب و غریب است، "استورم" آفتاب گرفتن را دوست دارد و "میپل" دوست دارد از مغز خود استفاده کند. هر سه می‌توانند در کنترل همه‌گیری کووید -19 نقش داشته باشند، اما آنها دانشمند یا سیاستمدار نیستند. آنها سگ هستند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگروه تنظیم بازار اعلام کرد: نهاده‌های دامی، لبنیات، مرغ زنده و گرم، روغن خوراکی و سیمان پنج کالای اولویت‌دار برای بازرسی در هفته منتهی به 14 آذر ماه قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - صف‌های به‌هم فشرده مقابل داروخانه‌ها، این روزها بلای جان بیمارانی شده که برای دریافت داروی خاصشان راهی جز مراجعه به چند داروخانه مشخص ندارند.

خبرگزاری تسنیم

متخصص جراحی دهان، فک و صورت با بیان این که مردم فقط باید برای موارد اورژانسی و ضروری به دندانپزشکی مراجعه کنند، گفت: کارهای غیرضروری پزشکی نباید در دوران کرونا انجام شوند؛ جرمگیری دندان ها، تغییر رنگ دندان بهتر است به تعویق انداخته شوند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سفیر ایران در ترکمنستان گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاریهای متقابل اقتصادی، صنعتی، فنی و مهندسی، علمی و فناوری میان تشکل و اتحادیه‌های بخش خصوصی با کشور جمهوری ترکمنستان است.

خبرگزاری ایسنا

یک متخصص ریه گفت: کرونا لزوما با مشکلات ریوی همراه نیست و درصورت درگیری ریه با این ویروس مدت زمان ابتلا به آن وابسته به بیماری‌های زمینه‌ای فرد و ژنتیک او خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

شیوع بیماری "کووید -19" دانشگاه‌های جنوب استرالیا را به بی‌نظمی کشاند.