سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

فیلمبرداری فیلم سینمایی «خوره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین قاسمی جامی بر اساس فیلمنامه‌ای از مهدی معمارزاده زنجانی بعد از وقفه‌ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: 410 مددجو زیر پوشش این نهاد حمایتی از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک تسهیلات بانکی و روش‌های تسهیلگری صاحب شغل شدند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: 10 درصد از مجموع دانش‌آموزان این شهرستان فاقد امکانات آموزش تحصیلی لازم برای بهره‌مندی از آموزش‌های ارائه شده در فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد هستند.

خبرگزاری ایسنا

مستند بلند «آکاسا، خانه من» تولید سال 2020 کشورهای رومانی، آلمان، فنلاند به کارگردانی «رادو چیورنیچوک»، در بخش بهترین‌های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هویت دینی و ایمانی مردم را سرمایه بزرگی برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: این سرمایه همواره از سوی مسوولان باید دیده شود و کرامت و بزرگی آن نیز محفوظ نگاه داشته شود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا خاص است، ضمن تاکید بر اینکه درخواستی برای تعویق بازی‌های پرسپولیس نداشته است، سیاست خود را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

آزمون زبان MSRT وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به علت شرایط کرونایی 23 آبان لغو به 14 آذر ماه موکول شده بود، دوباره لغو شد.

خبرگزاری ایسنا

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه حاکمان آمریکا در همه‌گیری کرونا، مانع ارسال ماسک به ایران شدند، گفت که ایران با اتکاء به داخل اکنون ماسک و تجهیزات لازم را صادر هم می‌کند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهید فخری زاده معتقد بودند از حکمت اسلامی در راستای توسعه علم و فناوری و نوآوری برای ایجاد سبک زندگی اسلامی و تمدن ایرانی‌- اسلامی نوین برآئیم.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، شهادت دانشمند برجسته و ممتاز کشور را تسلیت گفت و نوشت: با تلاش شهید فخری‌زاده و همکارانش پروژه ساخت واکسن کرونا بی سرانجام نماند و این پروژه هم اکنون به مرحله آزمایش انسانی رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - برف در برخی نقاط سپیدان باریده که فرماندار این شهرستان سردسیری فارس گفت که هم‌اینک عملیات برف‌روبی با تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری از جمله در محور دهستان کمهر به سمت اردکان در دست انجام است.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی دادرسی الکترونیک در تمامی زندان‌های استان تا پایان هفته آینده خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح، 800 میلیون تومان هزینه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حکمی دکتر مهدی ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - فرماندار فارسان گفت: در هشت روز نخست طرح 2 هفته‌ای اعمال محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا 25 واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مراسم افتتاحیه پژوهشکده چشم و علوم بینایی و رونمایی از محلول نگهدارنده قرنیه بر نقش بی‌بدیل این پژوهشکده در تولید محصولات فناورانه و پیشروی در درمان بیماری‌های لاعلاج و صعب العلاج چشمی تاکید کرد.