سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 184 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا به صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده این استان پرداخت شده است.

خبرگزاری مهر

ثبت نام چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی از امروز 9 آذرماه آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - اتخاذ تصمیم از سوی مسئولان و همراهی مردم در اجرای محدودیت ها از اول آذر ماه تا کنون در استان ها و شهرهای مختلف و همچنین اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی سبب شده است تا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت بیماری کرونا در کشور را رو به بهبود اعلام کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوریبا بیان اینکه منابعی که نمایندگان برای اجرای طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی تعیین کرده‌اند قابل وصول و پایدار نیست، گفت: تیم اقتصادی دولت در حال چاره اندیشی برای تامین منابع این طرح هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجمین نشست بین المللی آشنایی صنایع با دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام (ایسا - EISA) با موضوع سلامت و تمرکز بر کووید19 از فردا - دوشنبه 10 تا 17 آذر 99- به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته ایمن‌سازی حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تدوین ضوابط کنترل آلایندگی پایانه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رشت گفت: تاکنون 95 درصد اصناف شهرستان در رعایت محدودیت های جدید کرونا همراهی و همکاری خوبی داشته اند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - فرماندار آبیک گفت: رانندگان 308 خودروی ناقض محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از سوی پلیس و دوربین‌های نظارتی جریمه و اعمال قانون شدند.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه صنایع دستی که قرار بود در شهریور ماه برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما به جای آن، این نمایشگاه به صورت دائمی و مجازی برپا خواهد بود.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: دولت در تامین منابع خرید پانصد دستگاه اتوبوس و تامین ساخت 110 دستگاه واگن ملی در سال جاری مشارکت کند تا بخشی از مشکلات حمل و نقل عمومی تهران در شرایط کرونا رفع شود.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بغداد - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در «سلیمانیه» در دیدار با وزیر کشاورزی و منابع آب اقلیم کردستان عراق، درباره همکاری کشاورزی و آبی و آمادگی تهران برای انتقال تجربیات خود در این زمینه، بحث و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - با گذشت 9 روز از اعمال محدویت‌های جدید در استان یزد، همراهی مردم و اصناف سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان یزد را متوقف کرد که این امر موجب کاهش 40 درصدی بستری بیماران در بیمارستان‌های استان شده است.

خبرگزاری مهر

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با اشاره به بلاتکلیفی برگزاری لیگ برتر این رشته گفت: تا زمانی که فوتسال زیر نظر فوتبال باشد و مستقل نشود باید منتظر این بلاها باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین درباره وخامت حال سه اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان در زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این نهاد برای برپایی نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت، وضعیت کرونا در استان قزوین را تشریح کرد و گفت: برگزاری مراسم‌های تشییع و ترحیم از مشکلات اصلی مدیریت اپیدمی بیماری در استان قزوین گزارش شده است.