دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: تجهیزات و اقلام پزشکی اهدایی خیران سلامت شهرستان به ارزش بیش از 400 میلیون ریال در آیینی به بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تحویل شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئول کانون وابستگان سپاه رفسنجان و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: بسیج نقش اساسی و مهمی در تمام عرصه ها از جمله دوران دفاع مقدس، سازندگی، بروز بلایای طبیعی و بحران کرونا داشته و دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بر ترک هرکاری که منجر به دورشدن و نابودی ویروس کرونا می‌شود، تاکید کرد و گفت: در این شرایط حتی برپایی نماز جمعه و جماعات نیز به دلیل صیانت از جان مردم تعطیل شده که این اقدام بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری مهر

سی‌و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب گوادالاخارا مکزیک، امروز شنبه به‌صورت مجازی افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

در پی تشدید محدودیت‌ها و تعطیلات کرونایی، برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا باز هم خبری از تقسیط و بخشش مالیاتی نشد و حمایت‌ها تنها در قالب امهال مالیاتی باقی ماند که دردی از فشارها و سخت‌هایی که کرونا بر کسب‌وکارها تحمیل کرده است، دوا نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: تحقق طرح محدودیت هوشمند 86 درصد، اجرای محدودیت‌های ابلاغی در حوزه‌های تجاری، بازرگانی و خدماتی 84 درصد و اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت ملاحظات و محدودیت‌های بین شهری در این استان 79 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان و دومین مرکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی درشهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر راه اندازی شد.

خبرگزاری مهر

کمیته ملی المپیک پیگیری فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در تمام بخش‌ها را برای مدت یک هفته ملغی اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تسلیت درگذشت مرحوم پرویز پورحسینی نوشت: بی شک گنجینه آثار نمایشی کشور مرهون بیش از نیم قرن تلاش هنری اوست و میراث ارزشمند هنرهای نمایشی به سهم فاخر آن هنرمند بزرگ می‌بالد.

خبرگزاری مهر

مسئول امور برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش و فناوری دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات گفت: به دلیل تشدید محدودیت های کرونایی، دانشگاه ها تعطیل شده و روند انعقاد قراردادهای پژوهشی را کند کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر پژوهش موسسه تحقیقات استراتژیک دانشکده نظامی وزارت دفاع فرانسه، شهید محسن فخری زاده را یکی از ستون های مهم برنامه تحقیقات هسته ایران توصیف کرد و آمریکا و رژیم صهیونیستی را در ترور او مسئول دانست.

خبرگزاری مهر

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد رسانه‌ها تا پایان محدودیت‌های جدید کرونایی، هیچ اجباری در تعطیلی نداشته و تصمیم‌گیری درخصوص انتشار یا عدم انتشار با مدیران رسانه ها است.

خبرگزاری تسنیم

"حنا" خواص شگفت‌انگیز متعددی از جمله خواص ضدقارچی و تنظیم فشار خون دارد که در این مطلب به 17 خاصیت آن اشاره شده است.

خبرگزاری ایسنا

پله نابغه بود ولی همواره در کنار روسای جمهور برزیل بود و وزیر ورزش هم شد. او با این که از فقر به شهرت و ثروت رسید ولی مردم خود را فراموش کرد و دائما کنار قدرت بود اما دیگو کنار مردم بود و من ترجیح می‌دهم مارادونا الگویم باشد. او بزرگ‌ترین چهره فوتبال بود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر جهاد با اشاره به کاهش واردات سویا و توجه نکردن به هشدارها، گفت: تقسیم کاری میان وزارت جهاد و وزارت صمت انجام گرفت و تأمین نهاده‌ها با وزارت صمت بود اما متاسفانه به آن عمل نشده است.

خبرگزاری ایسنا

شرکت کنندگان در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو باید حتما ماسک داشتنه باشند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.